Mobile News

Revisione Realme GT: U Novu Assassinu Amirale

Loading...

Realme hè di ritornu cù un altru smartphone accattivante in u Realme GT, è ùn parlu micca solu di u straordinariu cuncepimentu Racing Yellow. Hè unu di i telefoni Snapdragon 888 i più economici chì pudete cumprà entrendu à un prezzu stupente di pocu menu di 600 $ / 450 €.

Ùn hè micca solu uttenutu un chip di punta è sacrifici in altrò per uttene u prezzu. Ci hè un schermu 120Hz, carica rapida 65W è ancu di più. In generale, questu hè unu di i telefuni di u megliu valore per i soldi chì avemu mai vistu.

Design & Build

  • Opzione di pelle vegana
  • Solu 8.4mm di spessore
  • Nisun impermeabilizante

Va bè, ci sò altre opzioni ch’è u mudellu Racing Yellow chì aghju pruvatu ma ùn parenu micca mezu inutili in paragone se mi dumandate. Hè veramente rinfrescante di vede Realme fà qualcosa di un pocu sfarente, ricurdendu i tempi quandu imprese cume Motorola offrenu spalle di legnu o di pelle.

Si tratta di pelle vegana è hà una striscia nera di vetru chì corre finu à u modulu di a camera (cun ​​bump minimu) chì li dà forte Kill Bill è Bumblebee da vibrazioni Transformers. Innota chì questu mudellu hè un pocu più spessore di i culori Dashing Blue è Dashing Silver à 9.1mm vs 8.4mm.

Què ùn mi preoccupa micca, è dubbiu chì avessi rimarcatu sì ùn era micca signalatu quantunque. A pelle vegana pare è si sente bè è Realme ùn hà mancu limitatu stu disignu à u settore di cumpunenti più altu.

U restu di u disignu hè abbastanza standard per un telefunu mudernu ma ci hè una bella striscia di giallu nantu à u buttone di accensione chì currisponde à u spinu è sò picculi dettagli cum’è questu chì mi piaci veramente. Sò cuntentu chì Realme ùn scenda u percorsu di schiaffighjà enormi lettere nantu à u spinu – ‘DARE TO LEAP’ à u 8 Pro, per un esempiu degnu di cringe, ma hè stranu chì ùn dice micca “GT” quì. Se aghju compru un mudellu GT di una vittura, mi aspetteraghju u badge à u scarpone.

Malgradu avè un grande schermu, aghju trovu chì u GT era sottile è faciule da manighjà. Hè un 186g abbastanza modestu in parte grazia à un quadru di plastica. Ùn pudete micca avè tuttu à stu prezzu dunque ancu s’ellu ci hè una presa per cuffie, u Realme GT ùn offre alcuna forma di impermeabilizazioni.

Schernu

  • 6.43in, Full HD +
  • Ritmu di rinfrescamentu 120Hz
  • Campionamentu tattile à 360Hz

A 6,43 in u screnu di u GT hè circa una dimensione media per un telefunu in u 2021 è u listessu hè veru per a risoluzione Full HD + (1080×2400) è u rapportu d’aspettu 20: 9. Hè assai altu allora tenite à mente se avete e mani chjuche.

Hè un SuperAMOLED per un cuntrastu solidu è culori spuntanti cù una frequenza di rinfrescamentu 120Hz liscia. Hè altu cunsiderendu ancu 90Hz in a gamma media hè un passu decente da u 60Hz standard.

Schernu Realme GT

U telefunu pò cambià automaticamente a tarifa o pudete selezziunà 120Hz in u menù di paràmetri per bluccallu, ciò chì vi cunsiglierebbe perchè l’esperienza hè super liscia. U telefunu hà allora una frequenza di campionamentu tattile à 360Hz chì significa toccà qualcosa nantu à u schermu si sente cusì-istantaneu.

Realme hà ancu incastu un scanner di impronte digitali in u display chì per mè hà travagliatu veramente bè. Pudete aduprà cun u sbloccamentu facciale chì face ancu u travagliu rapidamente a maiò parte di u tempu.

Caratteristiche & Rendimentu

  • Chipset Snapdragon 888
  • Finu à 12 GB di RAM
  • Finu à 256 GB di memoria

Una di e caratteristiche principali di u Realme GT hè u fattu chì hà un ammiragliu Qualcomm Snapdragon 888 chipset. Questu si trova nurmalmente in telefoni di fascia alta cum’è Sony Xperia 1 III, OnePlus 9 Pro è Asus ROG Phone 5.

Sarebbe ragiunevule per Realme di sceglie una vechja generazione di serie 800 Snapdragon o ancu simpliciamente un chip da a bassa gamma per ghjunghje à u prezzu. U mudellu più economicu vene cun una sana 8GB di RAM è 128GB di memoria, ma pudete optà per 12 / 256GB se vulete.

Caratteristiche Realme GT

Realme ùn hà mancu scrimped quì sia chì a RAM è u almacenamentu sò rapidi standard LPDDR5 è UFS3.1. Di novu, questu hè insolitu per i telefoni in a gamma media.

Aghju pruvatu u mudellu di speculazione inferiore quì è ancu allora, hè super slick in usu. A cumminazione di specifiche core di fascia alta è a visualizazione 120Hz hè una combinazione formidabile è se a stessi rivisendu senza sapè u prezzu, diceraghju sicuramente chì Realme hè fermamente sfida in u spaziu di punta piuttostu chì in a gamma media.

Cumu pudete vede da i risultati di riferimentu sottu, u telefunu funziona veramente à un livello di punta cù solu u Poco F3 capaci di cumpete.

Aghju passatu a scheda specifica cù un pettine di denti fini per sapè induve Realme hà almenu fattu uni pochi di sacrifici o compromessi cù l’interni ma ùn ci hè veramente nunda. In realtà, hè sorprendente di truvà una lista assai moderna di cumpunenti cumprese Wi-Fi 6, NFC, Bluetooth 5.2, è supportu 5G per via di u 888 SoC.

Appena l’unicu chì ùn possu micca truvà hè un slot per carta microSD, ma e capacità di archiviazione in offerta quì devenu esse abbastanza quantunque.

Cameras

  • Camera principale 64Mp
  • 8Mp ultrawide
  • Macro 2Mp
  • 16Mp grandangulare selfie

E fotocamere sò spessu induve i telefoni di fascia media è ecunomica piglianu un tuffu in qualità, malgradu i conti di lenti è megapixel chì saranu spinti in faccia. Tuttavia, Realme hà fattu un bellu travagliu quì, ancu se a selezzione di quattru fotocamere ùn hè micca a migliore cumbinazione mai.

L’affari cumincianu cù un sensore 64Mp Sony IMX682 (f / 1.8) chì, cumu puderete immaginà i bidoni di pixel à 16Mp per difettu. Questa hè a fotocamera chì aduprarete u più, ma ci hè ancu un sensore ultrawide 8Mp (f / 2.3) accantu ad ella cù a terza opzione posteriore chì hè una tipica lente macro 2Mp.

In generale, u sensore principale face un bon travagliu di foto decente in una serie di situazioni cù boni livelli di dettagliu è cuntrastu, ancu s’ellu ci hè sempre rumore se guardate attentamente. A poca luminosità ùn hè micca u puntu più forte di u GT ma u modu di Notte migliora assai e cose.

Camere Realme GT

Mi piace avè una opzione à angulu ultrawide, ancu s’ellu hè assai più dolce è più rumurosu cà u sensore principale. I culori ponu esce un pocu sfarenti trà i dui, in particulare verdi è turchini, ma i rossi sò assai più cunsistenti in i mo testi. Eppuru, i livelli assai più alti di dettagliu da u sensore principale significeranu chì l’ultrawide deve esse riservatu per quandu avete veramente bisognu di mette più in u quadru.

Torna à u sensore principale è pudete sparà in a piena 64Mp se ti piace è site megliu per fà questu è ritagliate più tardi cà aduprà l’opzioni di zoom 2x è 5x in u modu regulare chì questi esce abbastanza corde.

Cumu l’avemu trovu à Tech Advisor una volta è l’altra volta, hè a lente macro chì pare esse principalmente quì per uttene u conte finu à trè in u spinu. ‘Ultra Macro’ hè un pocu piattatu sottu à ‘More’ in l’app ma ancu una volta truvatu u modu, hè troppu difficiule di tene u telefunu à a distanza curretta per uttene un colpu in focus.

Test di fotocamera Realme GT

Ùn ci hè nunda di più cà una nota à u schermu chì vi dice chì 4cm hè a quantità curretta. Ancu quandu aghju riesciutu à fà un colpu raghjunevule, a qualità ùn hè bona per tuttu, dunque site megliu à aduprà u sensore principale da un pocu più luntanu.

Loading...

Ùn chjamerebbe micca a fotocamera selfie particularmente grandangulare, ma face un travagliu abbastanza decente di catturà scatti dettagliati è u modu ritrattu hè ancu abbastanza decente.

App camera Realme GT

Ùn ci hè micca stabilizazione d’immagine ottica (OIS) ma u giroscopiu-EIS (stabilizazione elettronica) mantene e riprese video belle è lisce. Pudete sparà in risuluzione 1080p o 4K à 60fps cù altri modi cum’è slo-mo, time-lapse è vista dual-video dispunibili separatamente.

Durata di Batteria & Ricarica

  • 4500mAh
  • Carica rapida 65W
  • Nisuna carica wireless

U Realme GT hà una grande batteria 4500mAh è ancu se ùn face alcuna rivendicazione nantu à a durata di a batteria di dui ghjorni nantu à u situ, hè certamente ciò chì aghju trovu. Un periodu di 48 ore di u mo usu tipicu mi hà lasciatu 20-25% di suchju rimanente.

Ciò ùn include micca assai in u modu di ghjocu o di guardà cuntenutu video ma ancu l’utenti putenti utteneranu comodamente più di un ghjornu da u telefunu. In u test di batteria PCMark, u telefunu hà duratu decente 10 ore è 15 minuti.

Realme GT USB-C

Se site bassu, Realme prumette 52 minuti di YouTube cù solu 5% di restu se passate à u Modu SuperSaving. Ùn hè micca a cosa più impressiunante quì, perchè u telefunu sustene 65W SuperDart Charge.

Via u portu USB-C, pudete uttene u GT à un enorme 60% in solu 15 minuti è 97% in 30.

Unu di i soli picculi segni chì u Realme GT ùn hè micca un flagship cumpletu hè u fattu chì ùn hà micca una ricarica wireless.

Software è Apps

  • Android 11
  • Realme UI 2.0

U Realme GT hè aggiornatu quandu si tratta di software, spedizione cù Android 11 è Realme UI 2.0, lanciatu di recente nantu à u 8 Pro.

À a superficia, pare è si senti abbastanza vicinu à stock Android è questu hè un grande puntu di più per mè cù i schermi principali chì parenu assai simili à un telefunu Pixel in un colpu d’ochju. Benintesa, ci sò differenze quandu si approfonda.

Realme UI 2.0 hè in gran parte di persunalizazione per chì pudete cuntrullà cose cum’è stili di icone, caratteri, culori è ancu di più. Ci hè parechje cose in u menù di paràmetri per investigà è pruvà cumpresi vari strumenti di cunvenzione, benessere digitale, un ‘mutore di ultra visione’ per arricchisce u cuntenutu video è u Laboratoriu Realme induve pudete pruvà versioni beta di funzioni.

Software Realme GT

Cunsidirendu chì di solitu mi vene frustrante di rivede telefoni quandu sò abituatu à un Pixel a maiò parte di u tempu, mi sò sentutu assai in casa è cunfortu cù u software di Realme GT.

A mo lagnanza principale hè a quantità di app preinstallate cumpresu LinkedIn, Booking.com, Soloop, HeyFun è WPS Office. Ùn hè micca u peghju prublema quant’è chì li pudete disinstallà.

Prezzu è Disponibilità

U Realme GT parte da – appruntatevi à piglià doppiu – 599 $ o 449 €. Hè francamente un prezzu ridiculu per un telefunu Snapdragon 888 cù parechje altre specificazioni di prima qualità, cum’è l’avemu scupertu.

Ddu prezzu vi uttene u mudellu decente di 8 / 128GB, mentre saltà à 12 / 256GB costerà un $ 699/599 € sempre ragionevuli.

Ùn avemu micca prezzi ufficiali in u RU direttamente da Realme ma Ali Express elenca a versione glubale di u GT à 473,76 £ è 573,42 £, ancu cun 30% di sconti di vendita à u mumentu di a scrittura.

Intantu, Amazon US liste u telefunu cù un mischju di prezzi è Amazon ES hà u GT à 482 € o 599 € secondu u mudellu.

Prezzu Realme GT

Ciò significa chì ancu u mudellu u più economicu si trova versu l’estremità superiore di a gamma media, dunque ci sò assai telefoni più economici nantu à u mercatu chì offrenu cose cum’è display 5G o 120Hz – u Xiaomi Redmi Note 10 Pro, Poco F3 è Realme propiu X50 5G primavera à mente.

Tuttavia, nimu di questi rivali ùn anu un Snapdragon 888 cù e cose cum’è a longa batteria, a carica 65W è ancu di più.

Scuprite i nostri grafichi di u megliu telefoni mid-range è megliu smartphones per vede chì altre opzioni avete.

Vermentu

U Realme GT hè un smartphone assai interessante chì va al di là di a so opzione di pelle gialla vegana. Hè u primu telefunu da un certu tempu chì hà veramente colmatu u difettu trà i dispositivi ammiraglia è di gamma media cum’è OnePlus adupratu cusì bè.

Questu assassinu di punta mudernu offre specifiche di fascia alta à un prezzu più chè ragiunevule se vi interessa i dettagli. Cù un Snapdragon 888, memoria LPDDR5 è almacenamentu UFS3.1, u rapportu putenza à prezzu hè fora di i grafichi per u 2021.

Hà ancu assai di più per piace, principalmente u display Super AMOLED cun una frequenza di rinfrescamentu 120Hz è una carica rapida 65W.

Ci sò cose chì separanu u GT da i flagships cum’è Samsung Galaxy S21 gamma, però. Principalmente u fattu chì solu duie di e quattru fotocamere ponu esse chjamate qualità decente è poi a mancanza di cose cum’è impermeabilizazioni è ricarica wireless.

Campà senza ste cose sò cumprumessi ragiunevuli per uttene un telefunu cusì altu à stu prezzu chì ne face u sognu di un utilizatore putente cunsensivu à u bilanciu se un Samsung, Sony o Apple hè fora di portata.

.

Source link

Loading...

Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button