Mobile News

Poco F3 Recensione: Xiaomi’s New Mid-Range Marvel

Loading...

U Poco F3 hè u primu in una nova linea di prudutti per a sottomarca Xiaomi. Descrittu cum’è “A Vera Bestia” da a cumpagnia, hè presentatu cum’è una alternativa premium à u Poco X3 Pro chì hà lanciatu accantu. Malgradu u ribaltamentu in u territoriu di a gamma media, conserva i prezzi ultra competitivi chì avemu assuciatu à i telefoni Poco.

A scheda specifica accatastata suggerisce chì Xiaomi hè nantu à un vincitore quì. Un chipset Snapdragon 870, display AMOLED 120Hz è cuncepimentu tutale di vetru sò cose chì simu venuti à associà cù telefunini assai più cari.

Ma Xiaomi hà tagliatu qualchì angulu per arrivà, è quantu si mette à l’usu reale? Aghju passatu qualchì settimana cù u dispusitivu per scopre.

Cuncepisce è custruisce

U cuncepimentu di u Poco F3 smentisce u so prezzu relativamente accessibile. Sembra è si sente cum’è un telefunu chì hè più di duie volte u so prezzu, in parte da un vetru davanti è retro. L’ultime hè unu di l’upgrade di cuncepimentu chjave nantu à u Poco X3 Pro, ancu s’ellu hà sempre una struttura di plastica.

Questu rende estremamente riflettente, finu à u puntu chì pudessi aduprà facilmente cum’è specchiu persunale. Hè solu un prublema nantu à u mudellu d’argentu chì aghju pruvatu – hè ancu dispunibule in neru, turchinu o biancu sè preferite. E macchie di impronte digitali ùn eranu micca veramente un prublema, è esse equipatu di Gorilla Glass 5 significava chì eru cunfortu cù u telefunu senza case.

Avissi sempre cunsigliatu di lancià unu, ancu – u modulu di a fotocamera posteriore sporge significativamente da u fondu di u telefunu, rendendu difficiule da aduprà faccia in su nantu à una tavula altrimenti. U silicone inclusu in a scatula face un bon travagliu per fà sta risciacquata, ancu s’ellu si alluntana da u design attraente in una certa misura.

Esploreraghju e prestazioni di a fotocamera in più dettu dopu, ma ùn ci hè micca troppu altru da segnalà quandu si tratta di cuncepimentu posteriore. Per furtuna, u logu tamantu di u X3 Pro hè statu scambiatu per unu assai più discretu quì.

Piccula rivista F3

Tuttavia, ùn puderete micca guardà assai u fondu di u telefunu. U flipping over revela un stupente display AMOLED da 6,65 pollici, un altru grande aghjurnamentu nantu à u X3 Pro. Hè sempre limitatu à Full HD (1080×2400), ma più di cumpensà cù culori ricchi è vibranti è un livellu di dettagliu eccellente.

Supporta ancu i tassi di rinfrescamentu finu à 120Hz, rendendu una sperienza liscia butirru. Pudete sceglie solu trà questu è 60Hz in Impostazioni, ma a visualizazione pò adattà dinamicamente secondu ciò chì fate. Questu deve aiutà à regulà a durata di a batteria, qualcosa chì hè influenzatu negativamente quandu selezziunate 120Hz.

Combinatu cù una frequenza di campionamentu tattile à 360Hz, u ghjocu nantu à u schermu di u Poco F3 hè quant’è bonu quant’è nantu à un telefunu di gamma media, à menu di cumprà un telefuninu dedicatu cum’è Red Magic 6.

A visualizazione hè affiancata da alcune lunette estremamente sottili, dendu à u dispositivu un impressionante 85,9% di schermu-corpu. Una camera selfie 20Mp perforata hè situata in u centru di a cima di u telefunu – una posizione assai naturale per sbloccà a faccia, chì funziona bè.

Tuttavia, aghju assai preferitu l’altra opzione di sbloccaggio biometrica. U scanner di impronte digitali montatu laterale hè integratu in u buttone di alimentazione, è hè estremamente veloce è affidabile. A mo sperienza cù i sensori sottu visualizati hè stata culpita finu à avà – Vogliu chì più telefoni adoptenu sta funzione invece.

Piccula rivista F3

U basculatore di volume regulare si trova direttamente sopra, lascendu a parte manca di u F3 cumpletamente libera. Doppiu altoparlanti in cima di u dispositivu si cunghjunghjenu cù una sola griglia di focu à calata per una configurazione stereo. Offre un audio nettu è pienu chì ùn truverete micca in parechji telefunini à stu puntu di prezzu.

L’unica altra caratteristica di cuncepimentu di nota hè a bandiera SIM. Ci hè solu spaziu per una carta quì, è ùn ci hè spaziu per espansione u almacenamentu in u dispositivu via microSD. Significa ancu chì duverete fà senza un jack per cuffie da 3,5 mm.

Ferramenta è prestazione

U Poco F3 hà un cuncepimentu attraente, ma a prestazione hè quì chì u telefunu eccelle veramente. Hè alimentatu da Qualcomm’s Snapdragon 870 processatore. Ùn hè micca abbastanza u top-of-the-line Snapdragon 888, ma agisce cum’è una versione overclocked di u flagship 865+ di 2020. Datu stu telefunu vendutu per menu di £ 350 / US $ 350, ùn possu micca veramente lamentà.

Si combina cù una GPU Adreno 650 è 8 GB di RAM nantu à u mudellu chì aghju pruvatu, ancu se a cunfigurazione iniziale scende quest’ultima à 6 GB. A prestazione chì aghju avutu da u F3 hè stata superba, lampendu in tuttu ciò chì ci pudia tirà senza mancu esità.

Ciò includia principalmente navigazione web, rete suciale è qualchì multitasking, cù u F3 à pena di sudore. Hè chjaru chì u telefunu pò ancu gestisce i ghjochi – tituli esigenti cum’è Call of Duty: Mobile è Asphalt 9 ùn eranu micca un prublema quì. Hè quì chì a frequenza di rinfrescamentu 120Hz entra in u so propiu, ancu se micca tutti i ghjochi u supportanu.

Tuttavia, e prestazioni stellari di u Poco F3 ùn sò micca necessariamente riflesse in i punti di riferimentu sottu – i risultati sò à pocu pressu in linea cù parechji telefunini à prezzu simile.

I chips Snapdragon 870 portanu ancu 5G à u partitu, una di l’aggiornamenti chjave nantu à u X3 Pro. Senza una SIM abilitata 5G ùn puderia micca pruvà quantu funziona bè, ma a prestazione 4G hè stata esemplare. U Wi-Fi 6 mantene e cose prestu quandu in casa, mentre chì Bluetooth 5.1 è NFC sò ancu à bordu.

Hè un pocu più cumplicatu in quantu à u almacenamentu in u dispositivu. Eru cunfortu cù i 256 GB dispunibili nantu à u mudellu chì aghju testatu, ma puderete luttà cù solu 128 GB. Se site preoccupatu di mancà spaziu, cumprate u mudellu più caru – ùn ci hè micca opzione per espansione di a carta microSD.

Software è caratteristiche

Fora di scatula, u Poco F3 gestisce a pelle MIUI 12 di Xiaomi sopra Android 11. Pudete facilmente scambià u lanciatore predefinitu è ​​un aghjurnamentu à Android 12 hè prubabile à un certu puntu, ma a mo sperienza quì riflette ciò chì uttenite quandu cumprate u telefunu avà.

Ùn ci hè dubbitu MIUI hè una grande partenza da u cosiddettu “stock Android” chì truverete nantu à i telefoni Pixel, ma hè diventatu assai più intuitivu in l’ultimi anni.

Piccula rivista F3

Loading...

Unu di i cambiamenti chjave chì noterete hè un cajun app rinnovatu, chì hà menu anguli arrotondati è classifica automaticamente e vostre app in categurie diverse. A prima pagina mostra sempre una lista verticale di tuttu ciò chì avete installatu, ma ci vole un pocu di abituassi. A barra di ricerca s’hè spustata versu u fondu di u screnu, ma quessa si sente più naturale nant’à un dispositivu di sta taglia.

U menù Impostazioni è l’ombra di notificazioni parenu ancu assai sfarenti, ma hè qualcosa chì aghju abituatu subitu. Ciò chì hè più difficiule da ignorà hè a gamma di bloatware. U Poco F3 hà u so propiu orologio, calcolatrice, registratore vocale è lettore musicale – nisunu di i quali pò esse disinstallatu.

Eppuru, ùn sò micca tutte cattivi nutizie. A gamma di sfondi dinamichi hè impressiunante, mentre e caratteristiche cunnisciute cum’è Benessere Digitale è l’alimentu Google Discover sò mantenute.

Cameras

I telefuni Poco sò tipicamente sacrificati leggermente nantu à a qualità di a fotocamera per imballà in specifiche premium. Questu funziona nantu à i telefoni cun budgetu, ma hè più difficiule à accettà à questu puntu di prezzu mediu.

In vista di questu, e fotocamere di F3 sò assai uguale à u più accessibile X3 Pro. Tramindui sparte u stessu sensore principale 48Mp è 8Mp ultrawide, ma u Poco F3 scuppia a macro camera da 2Mp à 5Mp è abbanduneghja u sensore di prufundità per tuttu. Questu si sente cum’è una mossa saggia – questi sensori à bassa risoluzione raramente aghjunghjenu assai à l’esperienza di a fotocamera.

Piccula rivista F3

In generale, e foto chì aghju fattu cù u Poco F3 eranu assai impressiunanti. U telefunu si comporta particolarmente bè cù i scatti di u paisaghju, dendu una gamma dinamica eccellente è culori vivi. Hè quì chì l’ughjettivu ultrawide entre in u so propiu, ancu s’ellu hè utile in una varietà di situazioni.

U modu ritrattu abilitatu da u software era un altru puntu culminante, dimustrendu chì un sensore di prufundità dedicatu ùn hè di solitu necessariu. Hà sempre luttatu cù a rilevazione di u bordu à volte, ma l’esposizione è a precisione di u culore eranu assai boni.

L’obiettivu macro puderia avè una risoluzione più altu ch’è u Poco X3 Pro, ma hè sempre u puntu debule quì. Aghju trovu difficiule d’avè a fotocamera per fucalizza quandu hè vicinu à un sughjettu, ancu se pudete probabilmente uttene qualchì bellu colpu se site dispostu à esse pazienti.

Ci hè ancu un modu di notte dedicatu, chì face un bon travagliu di trasfurmà scene assai buie in qualcosa di più aduprabile.

Avè una fotocamera frontale di alta qualità hè un veru vantaghju se fate regularmente selfie, è u sensore 20Mp di u Poco F3 hè unu di i migliori chì aghju vistu. I colpi sò tipicamente dettagliati è ben esposti, ancu se u modu di bellezza ‘Liscia’ hè attivatu per difettu.

A diaporama sottu include immagini da tutti i quattru obiettivi di a fotocamera nantu à u Poco F3.

Piccula camera di prova F3

Da u latu video, u telefunu pò registrà finu à 4K à 30fps. Ùn ci hè micca una stabilizazione ottica di l’immagine, ma un equivalente elettronicu face un bon travagliu per mantene filmati stabile mentre cammina.

Durata di a batteria

A mo rivista di u Poco F3 hè stata largamente pusitiva finu à avà, ma a durata di a batteria hè unu di i so principali svantaghji. U dispositivu hà una cellula 4520mAh – hè un passu significativu da a capacità 5.160mAh chì truverete nantu à u Poco X3 è X3 Pro, è si vede.

Aghju luttatu per uttene un ghjornu sanu di l’usu di u dispositivu cun solu usu moderatu. Certu, 14 ore hè un bellu pezzu per esse luntanu da una fonte di energia, ma mi sò trovu à necessità di ricaricà in duie occasioni separate.

Pensu chì questu puderia esse ghjustu à a visualizazione 120Hz, ma abbandunà à 60Hz ùn hà micca avutu un effettu significativu. A cumminazione di 4G, alta luminosità è GPS hà dimustratu troppu per u Poco F3 da gestisce, ma pudete senza dubbitu uttene più longu cù un usu menu intensivu.

Piccula rivista F3

Tuttavia, i punti di riferimentu contanu una storia diversa. Cù a luminosità impostata intornu à 200 nits, a prova di batteria di PCMark hà registratu un tempu sopra à a media di 14 ore è 24 minuti. Hè identicu à u Poco X3, è più altu ch’è u X3 Pro.

Se truvate voi stessi chì ghjunghjite à u caricatore più spessu, ùn duverete micca avè cunnessu per longu. L’adattatore 33W inclusu in a scatula pò uttene 72% in solu 30 minuti, è hè statu ricaricatu cumpletamente in una ora. Ùn ci hè micca una ricarica wireless, ma hè una alternativa degna.

Prezzo è valore per i soldi

Cunsiderendu tuttu ciò chì state uttenendu cù u Poco F3, hà un prezzu estremamente cumpetitivu. U prezzu iniziale di 329 £ (circa 465 US $) vi riceve 6 GB di RAM è 128 GB di memoria. Passendu à a variante 8GB / 256GB chì aghju pruvatu costa generalmente £ 349 (circa US $ 490), ma hè cascatu à £ 339 à u Mi Store ufficiale è £ 319,99 via Amazon. U dispusitivu ùn hè attualmente in vendita in l’America di u Nordu, allora duverete impurtà lu.

Indipendentemente da quale mudellu sceglite, hè difficiule di ùn esse impressionatu da tuttu ciò chì site quì. Tuttavia, a cumpetizione hè feroce à questu mid-range puntu di prezzu. U Google Pixel 4a è Oppo Find X3 Lite sò l’alternative evidenti, ma 2020 OnePlus Nordu avà vende per un prezzu simili.

Queste opzioni puderanu furnisce una sperienza di software più convincente, ma da una perspettiva di hardware puru u Poco F3 hè difficiule da batte.

Vermentu

U Poco F3 hè un telefunu di media gamma cracking. U hardware stellare hè guidatu da u chipset Snapdragon 870 di Qualcomm attivatu 5G, chì offre prestazioni eccellenti in tuttu u bordu.

Questu si estende à u ghjocu, induve a visualizazione OLED 120Hz entra in u so propiu. Tuttavia, quella alta frequenza di rinfrescamentu tocca a vita di a batteria, soprattuttu quandu travagliate cù una capacità più chjuca di u Poco X3 Pro. U software hè ancu un gustu acquistatu, malgradu i grandi passi in avanti per MIUI in l’ultimi anni.

Un cuncepimentu premium è un inseme solidu di fotocamere rendenu una sperienza di smartphone eccellente, ma a forza di a cumpetizione rende più difficiule da raccomandà.

Parechje persone truveranu tuttu ciò chì cercanu in u Poco X3 Pro, un dispositivu chì vende per circa £ 100 / € 100 menu di u Poco F3. A menu chì ùn apprezzate micca un display OLED, fotocamere ligeramente megliu o un vetru in daretu, u telefunu più prezzu pò esse una scumessa megliu.

Per più infurmazione nantu à ciò chì entra in una di e nostre recensioni, verificate Cumu testemu: Smartphones.

Caratteristiche

Xiaomi Poco F3: Caratteristiche Tecniche

  • Android 11 cù MIUI 12
  • 6.67in Full HD + (1080×2400) 20: 9 AMOLED, 120Hz

  • Display Gorilla Glass 5 è parte posteriore, cornice in plastica
  • Processatore Qualcomm Snapdragon 870

  • 6/8 GB di RAM

  • Memoria interna 128 / 256GB

  • 48Mp, f / 1.8, fotocamera principale PDAF

  • 8Mp, f / 2.2 ultrawide
  • 5Mp, f / 2.4 macro
  • 20Mp, f / 2.5 camera selfie

  • Video finu à 4K @ 30fps
  • Scanner di impronte digitali (in u buttone di alimentazione)

  • Wi-Fi 6

  • Bluetooth 5.1

  • GPS

  • NFC

  • 5G

  • Nano SIM
  • USB-C

  • IP53
  • Altoparlanti stereo
  • Batteria micca rimovibile da 4520mAh

  • Ricarica rapida 33W

  • 163,7 x 76,4 x 7,8 mm

  • 196 g




Source link

Loading...

Read More

3 Comments

  1. This is a very good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very precise info… Thanks for sharing this
    one. A must read article!

  2. Hey there, You’ve done a great job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends.
    I am sure they’ll be benefited from this web site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button