Health

Quandu “no jab” significa “senza travagliu” per i travagliadori sanitari

Loading...

Christopher Richmond tene un schema in esecuzione nantu à quanti travagliadori in u stabilimentu infermieru qualificatu di ManorCare ch’ellu gestisce in Pennsylvania occidentale anu arricatu e maniche per un vaccinu COVID-19.

Eppuru chì i residenti eranu bramosi di i colpi di st’annu, hè statu cuntatu solu circa 3 in 4 travagliadori vaccinati à u mumentu. E scuse, trà i so staffi di circa 100, avianu un anellu cunnisciutu: Perchè i vaccini COVID sò stati autorizati solu per l’usu d’urgenza, alcuni membri di u staff anu preoccupatu per a sicurezza. A cunvenzione hà impurtatu. D’invernu, i colpi sò stati amministrati à u travagliu per via di una messa in opera federale. Tuttavia, à a primavera, però, i travagliadori anu avutu à iscrive in ligna per mezu di un prugramma di statu – un compitu di succorsu di tempu.

ManorCare urge à tutti i travagliadori à esse immunizati contr’à COVID ma a rotazione hà infastiditu quellu sforzu. I direttori di ProMedica, un sistema sanitariu senza scopo di lucro chì opera ManorCare è strutture di cura per anziani in 26 stati, anu affruntatu un enigmu di forza di travagliu familiare à tutti i tipi di fornitori durante a pandemia: cumu cunvince i travagliadori essenziali per esse vaccinati – è in un modu chì ùn hà micca fattu alluntanalli. Aumenti è bonus, costendu milioni di dollari, ùn anu micca spostatu l’agulla à u 100%.

Animus versu u vaccinu hà creatu turbulenza per alcuni fornitori. U duttore Eric Berger, un pediatre in Filadelfia chì hà apertu a so pratica più di una decina d’anni fà, hà fattu furzà i colpi obbligatori in Maghju è hà vistu chì sei di i so membri di u staffu 47 partianu. Berger hà dettu ch’ellu hà travagliatu mesi è mesi per educà i travagliadori resistenti. D’aprile, hà amparatu chì parechje donne, da 20 à 30 anni, avianu participatu à una festa di karaoke privata. In pochi ghjorni, quattru persunali sò stati infettati da COVID.

Berger, chì avia vistu chì i costi in ufficiu per l’equipaggiu di prutezzione si alzavanu, hà dunque stabilitu una scadenza per i colpi. Fighjula in daretu cù una ferma risuluzione annantu à l’ultimi minuti di testi “Aghju abbandunatu” ch’ellu hà ricevutu – è a fatica di truvà un novu accugliatore è fattori è assistenti medichi.

“Per furtuna, avemu avutu parechje persone maravigliose chì anu messu in tempu supplementu”, hà dettu. “Hè statu stressante, ma pensu chì avemu fattu a cosa bona”.

Brittany Kissling, 33 anni è mamma di quattru, era unu di i travagliadori esitanti à a pratica di Berger chì hà decisu – largamente per ragioni finanziarie – di vaccinassi. U direttore di a clinica ùn si pudia permette di perde u so travagliu. Ma hà dettu ch’ella era nervosa è chì a maiò parte di i travagliadori chì si ne sò andati si sò ritirati à esse dichjarati chì e vaccinazioni ùn eranu micca negoziabili. “Ùn era micca presentazione a mo prima volta”, Kissling hà dettu di u so primu appuntamentu di vaccinazione. “Aviu a paura. Ci eranu assai scunnisciuti”.

Ma Kissling hà dettu chì a pratica di Berger hà spesu “millaie è millaie è millaie di dollari” in maschere è ancu pagatu i travagliadori per cinque ghjorni à a settimana quandu travagliavanu solu dui durante i peghju mesi di a pandemia. Ella hà dettu chì hà capitu cumu è perchè l’episodiu di karaoke hà pruvucatu un mandatu. “L’aghju da u latu di l’affari”, hà dettu Kissling à propositu di u requisitu. “Pensu chì hè ghjustu. Pensu chì hè dura.”

Berger ùn hà vistu altra scelta. “I vaccini sò fundamentali per e nostre pratiche. Hè ciò chì femu”, hà dettu. “Certi anu capitu in a so testa chì puderia causà sterilità; alcuni avianu altre ragioni. Hè frustrante … [and] Ùn pensu micca ch’ella fussi pulitica. In ogni casu, a maiò parte di queste persone sò apolitiche “.

In ManorCare, i dirigenti anu decisu chì i soldi pudianu fà a differenza. Bonus – finu à $ 200 per impiegatu – sò stati aghjunti cum’è incentivu, chì solu in Pennsylvania hà custatu à ProMedica 3 milioni di dollari, hà dettu Luke Pile, vicepresidente è direttore generale per i centri d’infermiera qualificati ProMedica Senior Care.

Richmond, à ManorCare, hà dettu chì u cunsigliu residente hè statu primordiale per mantene a messa à u focu nantu à i rischi di COVID per l’anziani – è nimu ùn hà bisognu di un ricordu nantu à u stress di l’annu passatu. Sicondu i registri di Medicare, l’installazione hà avutu 107 casi di COVID trà i persunali è i residenti – è 14 morti trà i residenti à principiu di marzu 2020.

“Portu costantemente una maschera. Micca per paura, ma ùn vogliu micca sparghje essendu asintomaticu”, hà dettu Richmond. “Dicu à a ghjente quì: Tuttu ciò chì accade in a cumunità, hè ciò chì accade in a cumunità. Ma simu una istituzione sanitaria è di cura di l’anziani. Avemu bisognu di esse sempre vigilanti”.

Richmond è altri amministratori ammettenu chì pò esse una lotta per capisce perchè alcuni travagliadori sanitari ùn sò micca commossi da a scienza.

“Tuttu hè statu cusì polarizatu l’annu scorsu. Ùn sò micca chì ci hè una sola ragione per chì l’individui ùn ricevenu micca u vaccinu”, hà dettu Pile. “Pruvendu à educà a ghjente, persunale è prufessiunale, parlemu di a storia è di a scienza. Sfortunatamente, l’opinioni individuali ùn sò micca sempre allineati cun questu”.

Mandà i vaccini hè un passu chì ProMedica ùn hà ancu fattu, ancu chì più imprese, università è fornitori di assistenza sanitaria fanu. Alcuni operatori di cura à longu andà, cum’è Atria Senior Living, chì operanu in i Stati Uniti è in Canada, è Juniper Communities, anu annunziatu mandati. Certi sò stati accolti cù prucessi di i travagliadori allineati cù gruppi cunservatori. In maghju, più di 100 staffers in l’Hospital Methodist di Houston anu presentatu una causa per disputà è derailà a vaccinazione obbligatoria di u sistema ospedaliere. Un ghjudice hà scartatu a sfida stu mese per u fattu chì u requisitu di l’ospedale ùn viola micca a legge statale o federale o l’ordine publicu.

A settimana scorsa, u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti hà publicatu un standard di emergenza temporanea per i travagliadori sanitarii, dicendu chì affrontanu un “grave periculu” in u situ di travagliu quandu “menu di u 100 per centu di a forza lavoro hè pienu vaccinatu”.

In Pennsylvania, chì a pupulazione si classifica trà i più anziani secondu i dati di u censimentu di u 2019, istantanee statistiche publicate in aprile anu messu in risaltu a necessità di vigilanza. Dui agenzii statali chì surveglianu l’assistenza infermiera qualificata è e case di cura persunale anu segnalatu chì solu a metà di i so travagliadori sò stati vaccinati. COVID era notevolmente devastante per e strutture di cura à longu andà in tuttu u paese in 2020; unepochi di i fochi i più murtali di a Pennsylvania sò stati signalati da i media lucali in i lochi dimustrati dopu per avè tassi di vaccinazione di u persunale bassu.

Una indagine da u Gruppu Delphi, iniziata in marzu 2020 cù più di 700.000 rispondenti Facebook da 18 à 64 anni, hè stata recentemente analizzata da ricercatori di Carnegie Mellon è di l’Università di Pittsburgh, chì anu trovu chì i travagliadori sanitari guidavanu in gran parte l’assunzione di vaccini. Ma ci sò state sferenze notevuli durante l’inguernu trà e persone chì travaglianu, fiancu à fiancu, in i paràmetri sanitarii.

Farmacisti, duttori è infirmiere registrati eranu i menu esitanti à vaccinassi. Assistenti sanitari à domiciliu, EMT è assistenti infermieri anu mostratu a più alta esitazione trà i salariati di prima linea. L’esitazione generale trà e prufessioni hè diminuita da ghjinnaghju à marzu 2021, finu à 5 punti percentuali, postu chì e vaccinazioni si sò allargate, secondu l’analisi di i circadori universitarii.

L’investigatore di l’Università di Pittsburgh, Wendy King, hà dichjaratu chì e persone anu indicatu ch’elli eranu ricettivi à u vaccinu s’elli eranu familiari cù a so scienza. In generale, i educatori anu manifestatu a minima esitazione; i travagliadori in a custruzzione, l’estrazione mineraria è l’estrazione di petroliu / gas anu mostratu i più grandi. A metà di quelli chì eranu esitanti anu citatu possibili effetti collaterali – una paura chì puderia esse alleviata da l’educazione, King hà dettu. Un terzu trà i vacillanti hà datu altre ragioni: Ùn cridianu micca d’avè bisognu di u vaccinu. Ùn fidavanu micca di u guvernu. O ùn anu micca fiducia in i vaccini COVID-19.

“Avemu aspettatu chì esitazioni variessinu secondu u gruppu, ma quantu sò varii hè stata sorprendente”, hà dettu King. “Ùn eranu micca persone chì eranu anti-vaccini, ma eranu preoccupati per l’effettu di u vaccinu”.

Loading...

Eppuru, King hà dettu chì a percentuale chì ùn hà micca fiducia in u guvernu hè alarmante. “Sì qualchissia ùn capisce micca u vaccinu, hè una cosa. Se ùn avete micca fiducia in quellu guvernu, questu hè un prublema assai più difficiule da trattà”.

Què pò cambià quandu dui pruduttori impurtanti di vaccini si avvicinanu à l’approvazione piena da l’Alimentazione è a Drug Administration. Pfizer è BioNTech anu dumandatu l’appruvazioni di maghju; Moderna applicata à principiu di ghjugnu. Un recente sondaggio KFF hà trovu guasi un terzu di l’adulti micca vaccinati dicendu ch’elli serianu più propensi à ottene un vaccinu una volta ch’ellu sia statu pienu appruvatu da a FDA.

In ProMedica, Pile hà descrittu un approcciu multipronguatu in stati cum’è Florida è Pennsylvania, casa di grandi pupulazioni anziane. U cunsigliu in situ in gruppi, cù duttori è staffi cunnisciuti, hà aiutatu à cunvince alcuni chì eranu riluttanti, hà dettu. I brevi video nantu à perchè è cumu u vaccinu hà travagliatu sò stati pronti. U persunale medicale anzianu di ProMedica hà volatu in Florida per avvisà quandu a Guardia Naziunale hè ghjunta in u so stabilimentu in u Pinellas County, u primu sistema di salute à riceve u vaccinu.

Falon Blessing, infermiera, gestisce altri praticanti in u ManorCare Health Services Center in tutta a regione di Tampa. Ella hà dettu chì i salariati s’eranu dumandatu à voce alta cumu vaccini cusì novi creati pudianu esse sicuri.

“Pensu chì a prima volta a ghjente vulia solu sapè: ùn cresce micca una coda in cinque anni”, hà dettu. “Ma dopu ci hè statu un impulsu. Ùn era micca tantu” Avete da vaccinà? ” ma piuttostu ‘Benintesa, mi vaccineraghju “.

Durante trè sessioni di vaccinazione finite in ghjennaghju, però, a facilità hà righjuntu circa u listessu ritmu chì a Pennsylvania in generale – circa 76% di i so travagliadori sò stati vaccinati. Stu tassu hè cascatu à 62% stu mese per via di attrition. Un sforzu d’educazione cuntinueghja, un portavoce di ProMedica hà dettu.

“U mo takeaway hè statu impurtante per avè discussioni unu à unu”, disse Pile. “Se parlate à 10 persone, perchè ùn averianu micca a vaccinazione, avete da ottene 10 motivi diversi”.

“E ci eranu opinioni pulitiche – ciò ch’elli anu intesu in Facebook – è dopu diceranu: vogliu vede cumu si passa”, hà dettu.

E dumande è i preghjudizi annantu à i vaccini sò ghjunti à a fine di un annu pandemicu profondamente angoscia per i travagliadori sanitarii, è e strutture trovanu avà menu candidati per l’assistenza essenziale.

À a primavera, ProMedica avia 1.500 posti di travagliu solu in Pennsylvania, paragunatu cù 400 aperture tipiche. Pile hà dettu chì ProMedica hà aumentatu i salarii in decine di lochi, ancu s’ellu hà rifiutatu di furnisce i salarii o i tassi. Hà spesu 4,5 milioni di dollari in Pennsylvania da marzu à a settimana scorsa – è hà ancu integratu a so forza di travagliu in i Stati Uniti assumendu per mezu di agenzie di staffing.

“In 2020, avemu spesu più di $ 32 milioni in agenzie di staffing”, hà dettu. Attraversu sta primavera, ProMedica era in traccia di spende 66 milioni di dollari in agenzie di staffing per u 2021, hà dettu Pile, chì hà travagliatu in u settore di l’assistenza per 18 anni.

“Aghju menu impiegati chè mai”, hà dettu. “Ùn aghju mai vistu nunda simile.”

L’Associazione Pennsylvania Health Care Association, un gruppu di difesa, hà scrutiniatu i membri in aprile per capisce megliu a riluttanza di i vaccini. Zachary Shamberg, presidente di u gruppu, hà dettu ch’ellu hà trovu chì definisce “esitazione ùn hè micca cusì semplice”.

Shamberg hà dettu chì PHCA s’hè cuncentratu nantu à perchè e persone ùn avianu ancu esse immunizate è e caratteristiche di a forza di travagliu dicenu: Circa u 92% di tutti i so travagliadori sò donne; 65% sò trà 16 è 44 anni. Frà elli, certi si sò primurati inizialmente di a pussibile sterilità da a nova vaccina, hà dettu, è certi anu vulsutu aspittà u vaccinu Johnson & Johnson à colpu unicu. Altri eranu malati di COVID è sò stati cunsigliati, una volta recuperati, di ùn avè micca un vaccinu per 90 ghjorni.

Shamberg hà ancu criticatu i dati statali. Queste indagini, pigliate in marzu è publicate in aprile, riflettevanu un tempu quandu u vaccinu era novu per parechje persone.

A Pennsylvania, un statu di campu di battaglia in e recenti elezzioni presidenziale, ferma puliticamente carica, è Shamberg hà nutatu chì a pulitica hà prubabilmente un rolu trà i detentori. In l’ultimi mesi, PHCA hà arruinatu chjese è consorzi medici per cambià d’idee. A prutezzione di i residenti è di i travagliadori deve esse una priurità in un statu chì, da quì à qualchì annu, hà da fà fronte à un “tsunami d’argentu” di residenti di 80 anni, hà dettu Shamberg.

In l’ultime settimane, ci hè statu un momentu chjaru trà a pupulazione generale per colpi in Pennsylvania. Avà u statu si classifica trà i primi 10 stati di a nazione per amministrà e prime dosi di vaccini, secondu i dati di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie.

“A Pennsylvania hè un statu grande è diversu”, disse Shamberg. “È hè interessante perchè alcuni di i nostri staffi in Pennsylvania occidentale eranu esitanti versus travagliadori in a cità di Filadelfia”.

“A stragrande maggioranza di i travagliadori in Filadelfia sò femine è, tra elle, populazioni minoritarie chì anu una certa sfiducia inerente basata annantu à l’esperienza storica. Allora andate à punente è avete un puntu di vista più cunservatore – è una sfiducia di u guvernu oghje è una sfiducia in vaccinu di u guvernu “.

KHN (Kaiser Health News) hè una redazione naziunale chì produce ghjurnalismu approfonditu nantu à prublemi di salute. Insemi cù l’analisi di e pulitiche è u votu, KHN hè unu di i trè grandi prugrammi operativi in ​​KFF (Kaiser Family Foundation). KFF hè un’organizazione senza scopo di lucro dotata chì furnisce infurmazioni nantu à i prublemi di salute à a nazione.


Source link

Loading...

Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button