Health

L’interessu di u patrimoniu privatu in l’assistenza sanitaria tira u cuntrollu di u Cungressu

Loading...

Alex Kacik: Bonghjornu. Benvenutu à Modern Healthcare’s Beyond the Byline, induve offremu dietro le quinte guardà i nostri rapporti. Sò u vostru òspite, Alex Kacik. Scrivu nantu à l’operazioni ospedaliere per a Salute Moderna. Oghje parlu cun Jessie Hellmann, a nostra reportera pulitica per parlà di l’interessu di l’azzioni private in u spaziu post acutu. Grazie per avè unitu à mè, Jessie.

Jessie Hellmann: Grazie per avè mi.

Alex Kacik: Cusì l’imprese private equity investenu di più in salute. Stanu rutulendu pratiche di specialità. Investenu in risichi chì portanu i fornitori di assistenza primaria, ancu in u spaziu di salute comportamentale, salute in casa, cure urgenti, è strutture di cura à longu andà, è in altre zone induve pensanu ch’elli ponu generà un ritornu di l’investimentu. Sembra duve ci sia a frammentazione, cercanu di scala l’operazioni per sparghje i costi nantu à una basa di asset più larga. Ma questu hà suscitatu preoccupazioni per l’impattu chì st’investimentu hà nantu à l’operazioni di queste diverse entità sanitarie. Sò curiosa, Jessie, chì hà attiratu l’attenzione di u Cungressu à questu puntu?

Jessie Hellmann: Dunque pensu chì u Cungressu attente à l’investimentu in private equity in sanità ùn sia micca necessariamente qualcosa di novu. Sapemu chì l’equità privata hà investitu in sanità à un ritmu aumentatu in l’ultimi 10 anni, è anu guardatu u prublema circa 10 anni fà. Pensu chì tippu di spurghi li dessi un altru ochju hè a pandemia è l’impattu di COVID nantu à e case di cura. Avemu vistu 20% di i morti COVID accaduti in case di cura. Malgradu u fattu chì i residenti di e case di cura sò solu circa l’1% di a pupulazione. Dunque i legislatori si dumandanu chì impattu, se qualchì investimentu di capitale privatu nantu à e case di riposu sta avendu nantu à i risultati di a salute di i pazienti?

Alex Kacik: Per dà un pocu insight à u nostru prucessu di segnalazione, pruvemu spessu à parlà cù imprese di capitale privatu è ùn sò micca veramente obligati à divulgà alcuna di e so strategie d’investimentu. Tara Bannow hà una storia chì esce sta settimana chì cerca in quantu l’imprese private equity investenu in strutture di assistenza urgente. Tipicamente, fighjanu cum’è un tempu di turnu di trè à cinque anni induve diventeranu investitori in una sorta di, dicemu un postu acutu, sia hospice o vita assistita è infermiera qualificata è pruvanu à vendelu per un prufittu in quellu tempu periodu. E dopu anu una varietà di strategie per pruvà à riduce i costi, aumentà i rivenuti. Quandu si tratta di u settore post acutu ci hè stata una transizione graduale da pruprietà senza scopo di lucro à entità à scopo di lucro. È in più vedemu chì l’equità privata assume di più in più a pruprietà di a maggioranza di sti stabilimenti, ma ùn avemu micca vistu assai dati nantu à cumu l’investimentu in azzione privata impatta i risultati.

Alex Kacik: Avemu avutu un pocu di insight Febbraiu da u ghjurnale, un documentu di travagliu hà cunsideratu cumu l’investimentu, l’investimentu di capitale privatu si correlanu à i risultati di i pazienti. E questu hè statu publicatu in u Bureau Naziunale di Ricerca Economica. Chì hà fattu vede sta carta Jessie?

Jessie Hellmann: Dunque pensu chì a carta di travagliu abbia attiratu l’attenzione di assai membri di u Cungressu chì si sò solu sentiti assai disturbati da i risultati. U documentu di travagliu hà cunclusu chì andà in una casa di cura di pruprietà privata, aumentava a mortalità per i pazienti di 10%. È alcune di e ragioni per chì l’autori anu datu riduzioni di u nostru persunale. Unu di i modi in cui l’equità privata pò pruvà à uttene un prufittu in case di cura hè riducendu u persunale. Altri studii anu dimustratu in generale chì avè un persunale più altu à u rapportu di i pazienti pò purtà à risultati di salute più poveri. Allora hè una di e ragioni chì anu datu. Un’altra ragione potenzialmente hè l’usu più altu di droghe anti-psicotiche in case di cura di pruprietà di u patrimoniu privatu, chì pò ancu aumentà una mortalità più alta in a pupulazione anziana.

Alex Kacik: Iè. È cum’è avete dettu, avemu vistu sta strategia di riduzzione di i costi. È quandu ci hè menu persone in u persunale è dicemu chì stanu guardendu, u so numeru di casi va da sei à 10 o 12 di u ghjornu. Hè solu difficiule per elli à gestisce è curà ognunu di quelli pazienti. U personale hè tipicamente intornu à a metà di questi bilanci di spese di entità. Hè spessu induve guarderanu qualchì tagliu di costi è u potenziale ritornu allora mentre cercanu di aumentà i so margini. Ma hè interessante, avete allivatu in termini di droghe anti-psicotiche in i vostri raporti, avete dimustratu chì à volte l’imprese private equity pudianu ancu cuntrattà cù subappaltatori chì anu imprese cunnesse. Cusì ùn sò micca se questu hè ligatu à a tecnulugia o forse a gestione di u persunale. Pensu chì era un sviluppu interessante induve parenu esse duie volte.

Jessie Hellmann: Iè. Hè qualcosa chì u Cungressu vole amparà di più. Ci hè un prughjettu di lege introduttu l’annu scorsu da u presidente di u Cumitatu di i Modi è i mezi Richard Neal, annantu à u quale hà aumentatu significativamente a quantità di informazioni, l’equità privata è altri investitori cù un interessu di cuntrollu in e entità sanitarie anu da presentassi à l’IRS. È una grande parte di queste informazioni chì cercanu hè nantu à queste transazzioni di partiti cunnessi. Unu di i modi in cui l’equità privata pò guadagnà soldi da un investimentu in una casa di cura hè cuntrattendu cù una entità ligata chì hè ancu pruprietata di l’impresa di private equity. Pò esse un serviziu di persunale, puderia esse una farmacia, è ghjustu sovraccaricà per questi servizii. U Cungressu vole sapè à chì frequenza sta accadendu, sia perchè sò soldi chì ùn vanu micca à cura di i pazienti. Ma ancu se queste case di cura anu participatu à Medicare è Medicaid, chì a maiò parte sò, volenu sapè induve andanu questi soldi.

Alex Kacik: È da u latu di l’immubiliare, aghju vistu qualchì transazzione di lease back sale, induve nanzu ste cumpagnie deteranu di manera diretta sti beni immubiliari, è poi li venderanu è poi li lasceranu indietro da un’altra entità. Hè un modu per pudè sviluppà qualchì soldu rapidu è i fornitori ponu raccoglie i rivenuti di a vendita è uttenenu ancu u benefiziu di ùn avè micca da fà tutta a manutenzione è l’infrastruttura per quessi edifici. Ma crea ancu un pocu di disconnessione à volte trà l’edificiu è a gestione di e strutture è l’operazioni. Dunque iè, immaginu chì cume queste tendenze contrattuali è strategie stanu ghjucendu, daranu un ochju à tutti questi diversi tipi di strategie d’investimentu in modi chì anu forse da pruvà à rigenerà un ritornu. Aghju imaginatu chì questu serà tuttu sottu à u duminiu di u Cungressu se stu prughjettu passa.

Jessie Hellmann: Iè. Cusì l’investitori sanitarii cun interessu di cuntrollu, avianu da segnalà entrate brute, acquisizioni, pagamenti immubiliari, è locazioni, è qualsiasi pagamentu à entità relative à u fornitore. Dunque u Cungressu prova solu à ottene una megliu cunniscenza di l’implicazione di l’azzioni private, l’assistenza sanitaria, in particulare cù e case di cura. Ma ancu, sò chì avemu parlatu di l’altri quattru spazii chì stanu investendu in cure urgenti, cose cum’è quessa.

Loading...

Alex Kacik: Iè. È mi dumandu, solu u cuntestu storicu di questu. Avete menzionatu, u Cungressu hà studiatu questu circa 10 anni fà. Immaginate a pandemia è l’effetti cunnessi li anu spinti à fighjà dinò, mentre cercanu di capisce cumu quelli intersecati, investimenti di capitale privatu è cumu queste cumpagnie sanitarie anu operatu durante a pandemia. Ma ci hè statu assai muvimentu quì à traversu l’anni? Sembra chì l’equità privata in generale sia stata capace di mantene un secretu relativu o solu ùn sia micca obligata à segnalà assai. Dunque mi dumandu solu se puderete lampà un pocu di luce nantu à un certu cuntestu storicu quandu si tratta di cume u Congressu hà guardatu è intervenutu in unu di questi accordi di private equity.

Jessie Hellmann: Cusì circa 10 anni fà, u Cungressu hà fighjatu questu prublema è hà dumandatu chì l’equità privata riportassi più infurmazioni in i rapporti di u costu Medicare. Quelli ùn sò micca publichi, ciò chì rende difficiule per i ricercatori, i ghjurnalisti, è u publicu di sapè esattamente ciò chì hè in questi rapporti. E cum’è avete nutatu, a trasparenza ùn hà micca migliuratu assai cù l’anni. Cusì pensu chì speranu di fighjà un altru ochju nantu à u prublema, forse di fà calà u martellu un pocu più forte. E dopu dopu, una volta chì anu una sensazione più grande per u paisaghju di l’investimentu è u spaziu sanitariu, pensu chì hè quandu si guarderanu nantu à ciò chì devenu fà. S’ellu affetta i risultati di i pazienti, sò sicuru chì vanu à fà più travagliu nantu à questu specificamente.

Alex Kacik: Benintesa. È state guardendu i risultati di i pazienti. Fighjate dinò un cuntrollu megliu di i costi di l’assistenza sanitaria, chì parechji dicenu chì sò in questu puntu, aumentendu à un ritmu insostenibile chì cuntene quasi un quintu di u nostru PIL è chì esegue 3,8 trilioni in a fattura totale di i Stati Uniti in 2019. È un altru modu per arrivà à Quelli costi, u Cungressu cerca ancu di cunsulidà in l’assistenza sanitaria, specificamente trà l’ospedali è l’ospedali acquisizioni di pratiche mediche. Sò chì u senatore Klobuchar hà un prughjettu cunnessu in i lavori chì aumenterebbe una parte di u cuntrollu regulatoriu è aumenterà u finanzamentu. Cusì puderianu aghjunghje più impiegati à, micca solu fà nuove investigazioni, ma ancu studii retrospettivi nantu à cume queste fusioni anu influenzatu questi mercati lucali.

Alex Kacik: A FTC hà dumandatu à l’assicuratori dati di rivendicazione riguardanti l’affari è e transazzioni di i medichi di l’ospedale. È stati cum’è a California pesanu ancu una legislazione chì induce una maggiore supervisione di transazzioni più chjuche. Sò curioso, vedi qualchì sovrapposizione, chì u Cungressu guarda u patrimoniu privatu? Sò chì avemu assistitu à l’audizione di u sottucumitatu chì hè stata da un paiu di settimane fà è alcuni senatori anu dumande, micca solu nantu à l’effettu nantu à i costi, ma ancu investimenti di capitale privatu. Vidite qualchì sovrapposizione quì nantu à cume stanu pruvendu à affruntà alcuni di questi prublemi perniciosi è di lunga data relativi à l’aumentu di i costi è à l’effetti potenzialmente dannosi di a concorrenza?

Jessie Hellmann: Iè. Pensu chì ci sò dumande nantu à cumu u patrimoniu privatu affetta u cunsulidamentu di l’ospedale. È l’esperti di sta audizione anu nutatu chì ùn sapemu ancu solu. Ùn ci hè micca assai dati nantu à u prublema. E dunque pensu chì hè veramente ciò chì u Cungressu prova à ghjunghje, ma pensu ancu separatamente chì u Cungressu spera di fà di più nantu à a questione di a cunsulidazione di l’ospedale fora di u spaziu di private equity. E pensu chì mostra una vuluntà di affruntà u prublema di l’aumentu di i costi sanitari è quale hè a fonte di questu. È hè quantu paghemu per i servizii.

Alex Kacik: Iè. Questa settimana averaghju una storia chì guarda perchè alcuni ospedali cercanu di separassi da e so cumpagnie matri è cercanu d’analizà cumu e spese è i rivenuti cambianu dopu à e fusioni. Almenu i quattru o cinque casi chì avemu studiatu, parechje volte e spese è i rivenuti aumentanu à un ritmu simile, ciò chì si presta à a conclusione chì molte volte queste entità diventanu più grandi, ma micca più efficienti. Chjamatu annantu à questu hè ancu Xavier Becerra u novu secretariu di a HHS è Kamala Harris chì tramindui funu da rispettivi avvucati generali in California. È sò stati duri per e fusioni di l’ospedali durante i so stent. Dunque daretu à tutti questi affare, immagginu chì ci sia un interessu aumentatu nantu à cume l’amministrazione Biden viderà una parte di stu putenziale è per attività competitiva è questi investimenti provenienti da sanità fora.

Jessie Hellmann: Alcuni membri di u Cungressu cercanu ancu ciò ch’elli ponu fà per ciò chì dicenu sò cuntratti anticompetitivi trà assicuratori è fornitori, induve dicenu chì tuttu o nunda di disposizioni chì richiedenu un pianu d’assicuranza anu tutti i fornitori di sistemi in a so rete, o nimu à tutti sò inghjusti. Cusì pensu chì questu hè un altru settore chì andemu à vede u Cungressu chì pò agisce, hè alcuni di questi cuntratti.

Alex Kacik: Grande, Jessie. Ehi, bè, ti ringraziu assai per spartite u vostru tempu è insight. Aspettemu cun impazienza di tene u passu cù quella storia è chì altru avete ottenutu esce da a Collina. Allora ti ringraziu assai.

Jessie Hellmann: Grazie.

Alex Kacik: Va bè. Grazie à tutti per stà à sente. Se vulete abbonassi è sustene u nostru travagliu, ci hè un ligame in e note di spettaculu. Pudete abbonàvi Al di là di u Byline, induve ascultate i vostri podcast. È pudete stà cunnessu cù u nostru travagliu seguitendu Jessie è eiu è Modern Healthcare in Twitter, è LinkedIn. Apprezzemu u vostru sustegnu.


Source link

Loading...

Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button