L’inscrizzione in l’assicuranza sanitaria ritarda trà i zitelli latini

Questu articulu hè statu originalmente publicatu da Stateline, un’iniziativa di The Pew Charitable Trusts.
Micca tempi fà, Graciela Camarena, una salariata di a cumunità in a valle di u Rio Grande, hà avutu un casu perplessu. Durante un periodu di dui anni, a figliola di una sola mamma chì travaglia in i Stati Uniti hà continuatu à esse ricusata per a copertura Medicaid ancu se u so fratellu era scrittu in u pianu di salute publica.
A situazione era piena perchè a zitella di 12 anni era malata. Avia sviluppatu prublemi di respirazione è era sempre stanca, à u puntu chì ùn pudia micca participà à a classa di palestra.
Cù l’aiutu di Camarena, chì travaglia per u Fondu di Difesa di i zitelli-Texas, una organisazione senza prufittu di difesa di i zitelli, a mamma hà presentatu una nova dumanda à l’agenzia Medicaid di u statu. Malgradu a certezza di Camarena chì a zitella hà cumpiitu tutte e qualificazioni, l’applicazione hè stata torna nigata.
“Ùn avia micca sensu chì un zitellu era in e unu era fora”, Camarena hà dettu in una intervista.
Sta volta Camarena hà pressu l’agenzia per una rivista. Dopu sei settimane circa, u misteru hè statu risoltu. L’agenzia avia sbagliatu l’applicazione, identificendu a zitella micca da zitellu ma da adultu, ciò chì in Texas significava esigenze di redditu assai più stringenti.
A zitella, latina, hè stata infine iscrita. Duie settimane dopu, Camarena hà dettu chì u zitellu hè statu sottumessu à una chirurgia per riparà una valvula di u core difettosa chì puderia avè custatu a vita.
“Avè l’assicuranza sanitaria hà salvatu literalmente a so vita”, hà dettu Camarena.
Ma più di 1,8 milioni di zitelli latini in i Stati Uniti ùn anu micca assicuranza sanitaria, è a situazione hè diventata più grave in l’ultimi anni, dicenu i difensori. A parte di tutti i zitelli senza assicuranza sanitaria hè cresciuta dapoi u 2016, ma l’aumentu hè statu u più marcatu per i zitelli latini.
D’appressu à una recente analisi di u Centru per i zitelli è e famiglie di l’Università di Georgetown, in u 2016 a percentuale di zitelli non latini senza assicuranza era di 3,7%, contr’à u 7,7% per i zitelli latini.
Di 2019, i numeri sò cullati à 4,4% per i zitelli non latini è à 9,3% per i zitelli latini.
U raportu inculpa i tassi crescenti di zitelli latini senza assicurazioni nantu à e pulitiche è a retorica federali anti-immigranti durante l’amministrazione Trump, cumprese l’immirazione di l’immigranti chì utilizanu prugrammi di rete di sicurezza publica è u tagliu di fondi per sforzi di divulgazione per arricchisce e persone in l’assicuranza sanitaria. Ma mette in risaltu ancu l’azzioni di u Statu, cumprese e decisioni di ùn allargà l’eligibilità à Medicaid in virtù di a Legge di Cura Affordable è e procedure burocratiche chì ponu rende difficiule di mantene l’iscrizzione in Medicaid.
U rapportu dice chì alcune azzioni federali è statali anu riduttu a scrizzione per tutti i zitelli, ma i zitelli latini sò stati particularmente affettati.
“Qualcosa chì m’hè saltatu hè stata quantu decisioni pulitiche di u statu sò incredibilmente impurtanti”, hà dettu Kelly Whitener, esperta di copertura sanitaria publica in Georgetown è coautore di u rapportu, chì hà analizatu i dati di u Census Bureau di i Stati Uniti.
U statutu di cittadinanza di i zitelli ùn hè micca statu un fattore evidenti in i tassi crescenti di i zitelli latini senza assicuranza sanitaria. A maiò parte di i zitelli latini chì campanu in i Stati Uniti – 95%, secondu l’analisi di Georgetown di i dati di u censu – sò cittadini di i Stati Uniti. U rapportu suggerisce, tuttavia, chì u statutu d’immigrazione di i genitori è a so cumpetenza in inglese influenzanu tramindui se i so figlioli seranu iscritti à l’assicuranza sanitaria.
In casu di a zitella di u Texas, per esempiu, a so mamma stava in i Stati Uniti senza documentazione ghjuridica è cusì ùn hà micca qualificatu per Medicaid per ella stessa.
U tempu di l’incrementu di i zitelli latini senza assicuranza, chì venenu quandu a pandemia di coronavirus hà colpitu i Stati Uniti, hè alarmante, hà dettu Matthew Snider, analista senior di pulitiche sanitarie cun UnidosUS, anzianu cunnisciutu cum’è u Cunsigliu Naziunale di La Raza, u più grande di a nazione. Organizazione latina di diritti civili è di difesa.
“Hè assai inquietante, nò menu impurtante perchè queste tendenze si stavanu accadendu quandu i zitelli Latini entravanu in sta tremenda crisa di salute, chì li mette in una situazione ancu più vulnerabile”, hà dettu.
Alcuni esperti, cumpresu Edmund Haislmaier, analista senior di pulitiche sanitarie in a Conservative Heritage Foundation, ùn sò micca stati commossi da u rapportu Georgetown è i so risultati.
“Hè cum’è guardà i reservorii in California”, hà dettu. “Descrivi quantu sò pieni o quantu sò vioti? Invece di dì chì u tassu d’assicuranza trà i zitelli latini hè passatu da 7,7% à 9,3%, si puderia dì chì u tassu d’assicuranza hè passatu da 92,3% à 90,7%. Hè sempre sopra à 90% “.
E assai persone scelenu di ùn iscrive micca à l’assicuranza, hà dettu, è sò capaci di sfruttà e opportunità per l’assistenza sanitaria gratuita.
Ostaculi Federali è di Statu
In 2017, l’amministrazione Trump hà sminuzzatu u finanzamentu per aiutà e persone à iscrive si in i mercati di l’assicuranza sanitaria ACA. Ddu prugramma hà pagatu l’annunzii di serviziu publicu è e guide di a cumunità, chjamati navigatori, chì puderanu camminà i residenti attraversu u prucessu d’inscription spessu confusu per i piani ACA è Medicaid. L’amministrazione Biden hà ristabilitu quellu finanziamentu.
In 2019, l’amministrazione Trump hà allargatu a regula federale di “carica publica”, chì circava di ricusà u statutu ghjuridicu à l’immigranti chì anu usatu prugrammi di rete di sicurezza cum’è Medicaid. Ancu se a regula finale esentava i prugrammi aduprati da i zitelli, l’avucati di l’immigranti anu dettu chì dissuadia parechji latini.
“Ci era una paura diffusa in e nostre cumunità, è si pudia vede ghjente chì volta in l’ombra”, hà dettu Camarena. “Avemu vistu parechje famiglie chì ùn dumandavanu micca o chì ùn rinuvavanu o chì literalmente tiravanu fora di sti servizii ancu s’elli avianu u dirittu di elli”.
Un tribunale federale hà bluccatu l’implementazione di a regula di carica publica ampliata l’annu scorsu è u presidente Joe Biden quist’annu l’hà resu interamente. Ancu, un recente rapportu di u think tank di l’Istitutu Urbanu non partigianu suggerisce chì l’effettu fretu hè prubabile di persiste postu chì l’immigranti fermanu paura di iscrive si in prugrammi di rete di sicurezza.
Se l’azzioni federali anu cuntribuitu à a calata di l’assicuranza sanitaria trà i zitelli latini, e pulitiche statali è l’ostaculi amministrativi anu apprufunditu u prublema, dicenu esperti di pulitiche sanitarie è gruppi di difesa.
Unu di i fattori principali chì influenzanu a scrizzione di i zitelli latini in l’assicuranza sanitaria hè se vive in stati chì anu allargatu Medicaid in virtù di a Legge di Cura Affordable.
A legge, largamente cunnisciuta cum’è Obamacare, furnia à i stati un partitu federale più altu per allargà i benefici Medicaid à tutti l’adulti cù rivenuti finu à u 138% di a soglia federale di povertà. Trenta ottu stati è Washington, DC, anu firmatu.
Di i cinque stati cù i più grandi percentuali di zitelli latini senza assicuranza sanitaria-Mississippi (19,2%), Texas (17,7%), Tennessee (17,7%), Georgia (16,3%) è Arkansas (15,5%) – solu l’Arkansas hà sviluppatu Medicaid .
Mentre i figlioli di l’adulti non eligibili ponu ancu qualificà per Medicaid secondu u redditu di a famiglia, i studii mostranu chì i zitelli sò menu propensi à esse iscritti à Medicaid se i so genitori ùn sò ancu.
Sicondu l’analisi di Georgetown, a percentuale di zitelli latini senza assicuranza sanitaria in i stati chì ùn avianu micca allargatu Medicaid da 2019 era più di 2,5 volte più altu ch’è in i stati chì s’eranu allargatu – 14,9% paragunatu cù 5,8%.
Unepochi di stati cun alti tassi di zitelli latini senza assicurazione imponenu ancu periodi d’attesa di cinque anni per immigranti chì residenu legalmente prima ch’elli possinu qualificà per benefici Medicaid. Frà questi stati ci sò l’Arizona, a Georgia, l’Indiana, u Mississippi, u Missouri è l’Oklahoma, chì anu tutti un tassu micca assicuratu di 10,8% o più altu per i zitelli latini.
Oneri Burocratichi
I critichi puntanu à altri ostaculi burocratichi di u Statu per l’iscrizione à Medicaid per i zitelli in generale è per i zitelli Latini in particulare.
Sicondu una rivista di u 2020 di e pulitiche Medicaid da a Fundazione Famiglia Kaiser, solu circa a mità di i stati permettenu à i beneficiari di stà in Medicaid per un annu sanu senza avè da riaffirmà u so redditu o furnisce altra documentazione.
Ma assai di i stati cun elevati tassi di zitelli senza assicurazione ùn anu micca tali politiche è richiedenu iscritti di furnisce documentazione più volte à l’annu. E famiglie spessu ricevenu richieste per tali sottumissioni cù finestre di risposta assai brevi, è facenu a disinscrizione di i so figlioli. Ciò hè particularmente pesante per i genitori latini, chì ponu avè povere abilità di lingua inglese.
Errori burocratichi, da errori di codificazione à mailing tardi, ponu ancu inciampà l’immigranti. I documenti sò spessu generati automaticamente è ponu esse urdinati da informazioni imprecise nantu à, per esempiu, a situazione d’impiegu di un genitore o u redditu, hà dettu Patrick Bresette, direttore esecutivu di u Fondu di Difesa di i zitelli-Texas.
Camarena hà dettu chì hè cumunu per e lettere chì dumandanu a documentazione per ghjunghje dopu à u scadenza di a risposta hè passata. Ancu quandu e lettere ghjunghjenu à tempu, hè spessu impussibile per i genitori di assicurà i documenti necessarii da i datori di lavoro in un cambiamentu cusì strettu.
Camarena hà dettu ch’ella hà vistu i genitori cunfusi annantu à e richieste ripetute d’infurmazioni chì pensanu d’avè presentatu. Whitener hà dettu chì e famiglie cù più figlioli ponu riceve richieste in tempi diversi per i zitelli diversi, chì ne facenu un incubo per tene traccia di ciò chì deve esse presentatu è per quale.
“I genitori è e famiglie chì vedemu lucalmente, alcuni di elli sò solu affullati è occupati solu pruvendu à furnisce un tettu sopra a so testa è cibu per e so famiglie”, hà dettu Camarena. “A salute hè impurtante, ma certe volte ùn ci pensanu finu à ch’ella sia necessaria”.
A principiu di questu annu, a legislatura di u Texas hà passatu una misura per allargà a scadenza per risponde à e richieste di documentazione da 10 à 30 ghjorni è ancu per limità u numeru di volte in u corsu di l’annu l’agenzia Medicaid pò rivedere l’eligibilità di i beneficiari. U guvernatore Greg Abbott, ripubblicanu, hà firmatu u prugettu à principiu di mese.
Una volta u statu di u Texas hà investitu in travagliadori di divulgazione di a cumunità per aiutà i residenti latini è altri à iscriversi à prugrammi publichi cum’è Medicaid, ma quella assistenza hè stata severamente ridutta, hà dettu Bresette, è urganizazioni cum’è a soia ùn ponu micca pienu cumpletà a lacuna. Invece, i gruppi di a cumunità impieganu travagliadori sanitarii cum’è Camarena, chì sò chjamati “promotoras”, un termine chì indica chì spartenu un background cù quelli chì servenu.
Benchì i promotori sò spessu spagnoli è i regolamenti federali richiedenu à i stati di offra interpretazione orale è traduzzione scritta à i candidati, u rapportu Georgetown hà cunclusu chì a cunniscenza in inglese resta una barriera in l’iscrizione à Medicaid.
In risposta à e dumande di Stateline, Kelli Weldon, portavoce di a Texas Health and Human Services Commission, chì dirige l’agenzia Medicaid di u Statu, hà scrittu: “A nostra squadra dedicata di impiegati travaglia assai ogni ghjornu per aiutà e persone chì si interessanu à Medicaid è CHIP per accede à l’infurmazioni chì necessitanu, amparà à iscriversi, è gestisce i so benefici. “
Dumandatu nantu à l’allegazioni di errori frequenti chì si verificanu in a gestione di l’applicazioni Medicaid, Weldon hà scrittu chì a cumissione “utilizza una varietà di tecniche di assicuranza di qualità è di cuntrollu di qualità per monitorà è assicurà l’accuratezza in casu di travagliu. Offremu regolarmente una furmazione à i membri di a nostra squadra per assicurà chì anu l’infurmazioni più precise pussibule da furnisce à u publicu nantu à l’inscrizzione di i vantaggi “.
U rapportu Georgetown pò esse u primu à esaminà e differenze in l’iscrizione à l’assicuranza sanitaria trà i zitelli latini di sfondi naziunali diversi. Rivela, per esempiu, chì guasi un quartu di i zitelli chì e famiglie ghjunghjianu da l’Honduras mancavanu di l’assicuranza sanitaria, paragunatu cù u 9,6% di quelli chì anu radici in Messicu è u 4,6% di e persone cù origini in u Perù.
Queste differenze, Whitener hà dettu, puderebbenu esse attribuite à a longa vita di e famiglie in i Stati Uniti. L’arrivi più recenti sò probabilmente menu capaci di navigà in a burocrazia americana.
Ancu di più, hà dettu, e differenze trà i gruppi latini riflettenu e pulitiche in i stati induve finiscenu per stallassi.
In Texas, induve l’85% di i zitelli latini anu stirpe messicana, u so tassu ùn hè micca assicuratu hè 17,7%, riflettendu e pulitiche più strette di quellu statu, Whitener hà dettu.
A California, un statu di espansione Medicaid cun menu barriere è più aiutu per l’immigranti, hà circa a stessa proporzione di zitelli latini cù un background messicanu cum’è Texas.
Ma a tarifa micca assicurata in California trà i zitelli latini hè di 4,7%.
Source link