Gaming

Chivalry 2 recensione | PC Gamer

Bisognu à sapè

Chì ghjè? Guerra medievale di 64 ghjucadori cù armi di mischia, archi, è grandi set set
Aspettate di pagà: $ 40
Sviluppatore: Torn Banner Studios
Editore: Tripwire interattivu
Riveduta in: Intel Core i5-9600K, 16 GB di RAM, Nvidia RTX 2070 Super
Multiplayer? Squadra da 40 à 64 lettori è modi gratuiti per tutti; cunsulazione crossplay
Ligame: chivalry2.com

Cavalleria 2 hè alcuni di i più divertenti chì pudete avè in PC avà. Hè un ghjocu di guerra medievale rivettante, teatrale chì hè ugualmente nantu à a maestria di l’arte marziali è u ghjocu di rollu cum’è buffone di u Medievu. Calchì volta passate 30 seconde intense in duellu sapiente cù un altru ghjucadore cù e spade, altre volte site spinciatu da un bullistu ballistu mentre scuzzulate un pesciu in aria è dichjarate chì site “putenza incarnata”.

In u centru di Chivalry 2 ci sò partite basate nantu à l’obiettivi di a squadra 64-player. Si tratta di battaglie à più fasi chì vedenu castelli assediati cù torre è scale rotolanti, contadini macellati è caravane imbuscate. Tutti partenu à pocu pressu di listessa manera: entrambe e squadre si allineanu è sprintanu l’una cù l’altra cù spade, asce, bracci, mazze, archi, è ancu di più. U mo approcciu à queste accuse hè di schiaccià a chjave “urlà” per ululà stupidamente, lancia u mo scudu in a massa di corpi davanti à mè, lancia a mo spada anch’elli, è poi scuntralli cun hacks da a mo ascia secondaria. Se sò furtunatu, aghju francatu a linea è cacciu l’arcardi vigliacchi chì anu smessu di curre 50 iarde di a lotta. Di solitu, qualchissia mi taglia a testa prima.

(Creditu d’imaghjini: Torn Banner Studios / Tripwire Entertainment)

Andendu medievale

Trattà a Cavalleria 2 cum’è un esport hè cum’è aspettà un match WWE Hell in a Cell per aderisce à e regule di a lotta greco-romana.


Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button