Gadgets News

U Primu Router WiFi 6E Bonu

Loading...

Illustrazione per l'articulu intitulatu Netgear Nighthawk RAXE500 Hè u Primu Router WiFi 6E Veramente Bellu

Foto: Wes Davis / Gizmodo

Aghju rivisitu una mansa di router in fila, è a differenza trà e mo proprie esperienze è i numeri assai belli è vantaghji nantu à u situ di un produttore hè abbastanza per fà mi sentire gaslit. A volte i mo risultati ponu esse mediocri o u router pienu di instabilità o altri prublemi, è pensu à mè stessu: “E mo aspettative sò troppu alte? Mi piace solu u mo router nurmale perchè aghju digià travagliatu tutte e brame cù u tempu? ” Dopu aghju cunnessu qualcosa cum’è Netgear Nighthawk RAXE500 è mi ricordu chì ci sò sperienze eccezziunali da fà. Micca ogni router deve esse una lotta.

Cuncepimentu distintivu, Interfaccia intuitiva

Se ùn site micca familiarizatu cù a linea Netgear Nighthawk, hè prubabile chì avete almenu vistu foto d’elli. Arricurdatevi Navetta di Kylo Ren? Hè un miniaturizatu, assassinatu-fora astronave manta ray cù ali pieghevoli chì cuntenenu l’antenna array. Hè piuttostu ben piazzatu cum’è un router futuru, cun un unicu portu LAN / WAN 2.5G configurabile, è l’agregazione di ligami supportata nantu à i porti 4 LAN, è ancu nantu à u portu WAN in cumbinazione cù u primu portu LAN. Dispone di dui porti USB 3.0 à u fondu, una commutazione di luce LED, buttone di reset reset, interruttore on / off, è portu di alimentazione.

L’alimentazione elettrica hè, purtroppu, una fornitura esterna di stile di verruca murale, allora avete bisognu di fassi spaziu quandu u si inserisce. Quandu l’accendite per a prima volta, senterete u ventilatore di raffreddamentu à bordu sorprendentemente forte lancià è colpu per un pocu, ma hè stata l’unica volta chì aghju mai avutu veramente u fan. Eppuru, se questu hè u tippu di cosa chì site sensibile, pudete cunsiderà prima di cumprà una.

Aghju trovu assai per piacè di l’interfaccia utente, sia cù u navigatore web sia cù l’app Netgear Nighthawk. L’estetica hè un affare piacevule in biancu è neru, cù un schema di basa di schermu di casa chì hè faciule da capisce è navigà. Da a schermata iniziale, site à un clic di distanza da vede quanti è quali dispositivi sò cunnessi è à chì banda, un test di velocità internet alimentatu da Ookla, sicurezza, impostazioni di router, wifi per ospiti, è un metru di trafficu. U metru di trafficu ùn hè micca un graficu in diretta, in muvimentu, ma più in ligna cù l’approcciu di Eero, vi mostra un riassuntu di a quantità totale è media di dati scaricati è caricati per vari periodi di tempu. A versione di Eero di questu hè implica più granularità, visualizendu chì dispositivi utilizanu quanti dati, chì sarebbe bè di vede ancu quì, ma hè certamente megliu cà nunda.

A lista di i dispositivi hè un bellu toccu.

A lista di i dispositivi hè un bellu toccu.
Screenshot: Netgear

U listinu di gestore di dispositivi hè ancu bellu, chì vi permette di mette in pausa o riprende a cunnessione di un determinatu dispositivu cun un semplice toggle accantu à ognunu in a lista. A Sicurezza per u Nighthawk hè furnita da Bitdefender, è richiede un abbonamentu di 1 annu, 70 $, cù una prova gratuita di 1 mese per cumincià. Per piacè, nisuna infurmazione nantu à a carta di creditu hè necessaria per u prucessu, allora ùn ci hè bisognu di preoccupassi di dimenticà di annullà l’abbonamentu se ùn ti piace micca. Vi ferà solu bug per aghjunghje queste informazioni finu à chì u prucessu sia annullatu, allora se pudete piglià quessa, allora hè inutile di registrà.

Mi piace assai a funzione stabilita quì, trà elle una scansione di i vostri dispositivi è a valutazione di i passi di sicurezza chì avete fattu, cun cunsiglii nantu à cose cum’è a vostra password, chì hè un ottimu principiu, ma vi riceverete dinò una notifica nantu à quale intelligente dispusitivi in ​​casa pudete avè chì presenti minacce di securità. Infine, Bitdefender include una VPN cù l’abbonamentu Netgear Armor. Ùn hè micca un rimpiazzamentu per una VPN tradiziunale, tuttavia, chì funziona solu per un massimu di 200 MB di trafficu cutidianu, allora ùn ne conteraghju micca per i vostri scaricamenti legalmente discutibili. Ma pudete indirizzà i dati di u vostru telefunu attraversu quandu è fora, chì ghjè bellu?

L’interfaccia utente di u navigatore hà un layout simile è un set di opzioni cum’è l’applicazione, ancu se l’aghju trovu un allora più cunvoluttu. Dittu chistu, se vulete accede à alcune opzioni di configurazione più avanzate, hè quì chì li truverete. In u navigatore, pudete attivà o disattivà OFDMA o decide se vulete micca trasmette un determinatu SSID, per esempiu. Pudete ancu attivà o disattivà Smart Connect, una caratteristica di parechji router chì permette di aduprà un SSID unicu per tutte e bande. Quandu funziona bè, pò esse un modu assai cunveniente è simplice per installà una casa intelligente. Tuttavia, aghju trovu chì cù u Nighthawk, nunda cunnessu à a banda 5 GHz. Parechji routers circundanu questu cun una caratteristica chjamata Band Steering, chì prova à incuraghjà un dispositivu à passà à a banda più rapida à a quale si pò cunnette. Aghju dumandatu à Netgear à propositu, è mi sò dettu chì a direzzione di a banda hè qualcosa chì si travaglia; anu intenzione di liberà a funzione in una futura aghjurnamentu. I paràmetri diventanu più avanzati da quì, è ancu se questu pozzu ùn và micca cusì prufondu chì i router Asus tendenu à, pensu chì soddisferebbe a maggior parte di e persone per i quali i router vanno al di là di un mezzu semplice finu à a fine.

Loading...

Prestazione Stupefacente

Illustrazione per l'articulu intitulatu Netgear Nighthawk RAXE500 Hè u Primu Router WiFi 6E Veramente Bellu

Foto: Wes Davis / Gizmodo

U Nighthawk RAXE500 hà un processore quad-core 1,8 GHz cù 1 GB di RAM è 512 MB NAND Flash. Ogni banda hè capace di 4×4 MU-MIMO, vale à dì chì u router pò trasmette simultaneamente à più dispositivi-una caratteristica chì era, finu à WiFi 6, solu dispunibile in a banda 5 GHz. Supporta ancu OFDMA, chì hè una nova tecnulugia chì vene cun WiFi 6 chì suddivide i canali, incrustendu più dati in una volta per l’applicazioni à bassa larghezza di banda. I futuri dispositivi di casa intelligente ne beneficeranu quandu WiFI 6 si propaga per mezu di dispositivi più recenti. U router supporterà dinò, per via di a so compatibilità WiFi 6, WPA 3, chì hè un novu protokollu di sicurità avanzatu chì cumpenserà largamente a vostra terribile password wifi.

In a prova di u router, i numeri chì aghju avutu sò stati abbastanza stupefacenti. Per pruvà, Netgear m’hà mandatu un Samsung Galaxy S21 Ultra, chì oltre à esse un telefonu Android stellare hè ancu unu di i preziosi pochi dispositivi nantu à u mercatu à tuttu ciò chì hè capace di succhiare internet nantu à a banda 6 GHz, dunque hè ideale per verificà a trasmissione di stu router. Onestamente, era suspettuosamente ideale. In a prova, hà fattu megliu nantu à a banda 5 GHz chè nantu à a banda 6 GHz, sia quandu eru in a stessa stanza sia à distanze ulteriori (ancu, curiosamente, era nantu à a banda 6 GHz chì aghju vistu una velocità più rapida à circa 25 piedi). In fatti, aghju avutu rapidità vicinu à u gigabit in u mo cortile, chì hè assulutamente banana.

Dopu aghju fattu testi cù iperf 3, chì vi permette di testà a vostra velocità di rete lucale impostendu assai facilmente è rapidamente un dispositivu cum’è cliente è l’altru cum’è servitore. In a listessa stanza cù u router, aghju vistu un throughput chì s’avvicinava à 2 Gbps nantu à a banda 6 GHz, ciò chì m’aspettava. Ciò chì hà scuppiatu a mo mente simplice hè stata quandu aghju vistu prestazioni ligeramente megliu nantu à a banda 5 GHz aduprendu altrimenti a stessa installazione, in a stessa pusizione. Dopu, passendu à a seconda pusizione, aghju vistu una velocità drasticamente più veloce nantu à a banda 5 GHz, in media 673 Mbps à a banda 4 GHz 416,5 Mbps. Benintesa, tramindui sò assai veloci, è u Nighthawk RAXE500 duveria esse, ma ùn aghju micca vistu solu prestazioni cusì cun WiFi 6 nantu à a banda 5 GHz, è aghju passatu assai più tempu di quantu sò dispostu à ammette di pruvà à figurà fora ciò chì facia male prima di cunclude chì era ghjustu cusì veloce.

Illustrazione per l'articulu intitulatu Netgear Nighthawk RAXE500 Hè u Primu Router WiFi 6E Veramente Bellu

Screenshot: Wes Davis / Gizmodo

Netgear hà spiegatu chì i dispositivi Samsung anu “cumpatibilità” cù questu router, è mentre ùn sò micca sicuru se ci hè qualchì ligame speciale, altru mundiale trà i dui, o se u wifi di u dispositivu Samsung hè simplicemente cusì bonu, questi numeri mi anu fattu dumandà à fà assai più testi cù altri dispositivi.

Una volta aghju fattu, aghju trovu numeri assai più in linea cù a fine superiore di e mo aspettative. E velocità nantu à u mo MacBook Air cù WiFi 6 nantu à a banda 5 GHz eranu guasi identiche à ciò chì aghju avutu nantu à u sistema di maglia Linksys Atlas Max 6E Aghju finitu di fà a prova, mentre u Nighthawk hà sempre schiacciatu l’Atlas quandu aghju testatu cù u mo iPad di sesta generazione, chì hè limitatu à WiFi 5. Nantu à a banda 2,4 GHz, u Nighthawk hà generalmente eseguitu cum’è l’altri chì aghju pruvatu, bluccendu più di 100 Mbps attraversu u picculu pipeline 2,4 GHz cù u protocolu WiFi 6 da vicinu, è ancu gestendu quasi 60 Mbps quandu I aghju pigliatu e prove in u mo giardinu. Hè abbastanza faciule per trasmissione video 4k, mentre chì puderete luttà cù qualsiasi router 6 non WiFi in quella banda à ogni distanza apprezzabile da u vostru puntu d’accessu più vicinu.

U ghjocu cù questu router era generalmente bellu, ma ùn l’aghju micca cunsigliatu se cercate prestazioni di ghjocu di primu livello – u Nighthawk RAXE500 ùn face micca parte di a serie Pro di Netgear Gaming di router, in fin di conti, allora ùn vedrete micca u tippu di prestazione chì vi offre i gusti di l’ottima XR500, per esempiu. Dittu chistu, per u fan casuale, ùn hà micca da arruinà e vostre sessioni.

Usu in a Vita Reale

Dopu à i testi più intensi è diretti chì aghju fattu in i primi dui ghjorni, aghju campatu cù Netgear Nighthawk cum’è u mo router primariu per uni pochi di ghjorni per circà qualsiasi prublema chì cresce cù i mo dispositivi di casa intelligente. Ùn aghju mai vistu alcun prublema maiò quì, cù i dispositivi chì restanu tutti in linea è cumunicanu trà di elli. Siri era un pocu più lente per risponde di u solitu, ma ùn era micca rimarcatu finu à ch’e aghju fattu attenzione è cuminciò à cuntà, annunzendu circa un demi-secondu di ritardu in più trà i mo cumandi è l’azione resultante. Questu hà fattu sensu dopu, quandu aghju scupertu chì tutti i mo dispositivi eranu stati bloccati nantu à a banda 2.4 GHz per i ghjorni precedenti. L’aghju trovu dicendu chì ùn aghju micca pensatu à dà un ochju à quale banda eru cunnessu, malgradu avè trasmessu uni pochi di film 4K in quellu tempu, hà ghjucatu una quantità decente di MarioKart 8, è hà ascoltatu musica in parechje stanze à tempu, tuttu senza alcun solli maiò.

Vale a pena cumprà?

Ma mentiraghju se dicessi chì ùn aghju avutu alcun prublema cù u Netgear Nighthawk RAXE500. A cosa di cunnessione intelligente hè principale trà di elli, perchè esse capace di gestisce tuttu nantu à u listessu SSID rende una casa intelligente assai più faciule, ma in generale i mo prublemi ponu esse cuncernati à i gusti persunali. Quandu si tratta di prestazioni senza fili puri, Nighthawk u lampa fora di u parcu.

Aghju vistu una cunnessione stabile in ogni locu di a mo casa, ma dinò veramente viloci velocità ovunque sò andatu, fendu di questu un router unicu puntu d’accessu raru chì paria veramente, almenu in a mo piccula casa, trattà ogni pocu d’interferenza chì l’aghju lampatu cun aplombu. In più, cù una interfaccia d’utilizatore abbastanza intuitiva chì riesce ancu à dà una configurabilità soddisfacente al di là di l’esperienza di u livellu superficiale, è avete un router di scopu generale chì hè veramente un tagliu sopra.

Ci hè, benintesa, a materia di u so prezzu forte – 600 $ ùn hè nunda da starnutisce, è mette chiaramente u Nighthawk fora di a portata di parechji cunsumatori. Ma per i primi aduttanti trà voi, stu router hè in gran parte liberu di i tippi di “Ci sò draghi quì” avvisi chì tipicamente accumpagnanu tecnulugia pusata à u bordu cusì.


Source link

Loading...

Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button