Gadgets News

Compressa Tinta Solida E, ma ùn hè micca rimarcabile

Illustrazioni per l'articulu intitulatu Questa Compressa Inchiostru Solida E Ùn Pò Battere l'Esperienza Pen-on-Paper rimarcabile

Foto: Andrew Liszewski – Gizmodo

Benchì i schermi di carta elettronica di E Ink apparsu dapertuttu da i cartarii di prezzu nantu à i scaffali di i magazini à i tag di bagaglii, sò sempre i più pupulari in dui tippi di dispositivi: lettori elettronici cuncepiti per rimpiazzà i libri, è compresse per e-note pensate per rimpiazzà i bloccu note. U u novu Kobo Elipsa vole esse tramindui in listessu tempu. Sicondu ciò chì pensa à fà cun ella, a tableta hè o un solidu all-in-one o un tentativu deludente di ponte questi dui dispositivi.

Da e mo prove, u standard d’oru di e tablet di e-note – dispositivi cuncepiti per rimpiazzà una penna è una carta cù un stylus è un schermu di e-paper – hè a tablet rimarcabile. Ma ancu u aghjurnatu reMarkable 2 hà dui svantaghji maiò: richiede un dispositivu separatu per uttene libri elettronichi nantu à ellu per leghje, è manca un schermu autoilluminatu-una caratteristica ancu i lettori elettronichi più bassi chì offrenu avà. Allora mentre hè eccellente per piglià appunti, u reMarkable 2 ùn hè micca cusì grande per leghje documenti digitali, spessu richiedendu di portà ancu un lettore elettronicu più chjucu. Ancu se u novu Kobo Elipsa affronta entrambi i prublemi chì aghju cù u reMarkable 2, ùn hè micca abbastanza a tableta E Ink perfetta per mè.

Ma puderia esse per voi.

Un e-Reader Superdimensionatu

A tavoletta Elipsa mi ramenta l’e-reader Kobo Forma o l’Oasis Kindle, cù una lunetta spessa in più da un latu di u schermu chì facilita a tenuta cù una mano. (U schermu girerà automaticamente secondu a manu chì u tenite.) Ma cù un schermu di 10,3 pollici, u Kobo Elipsa hè assai più grande di Forma è Oasis.

indefinitu

U Kobo Elipsa pare una versione super-dimensione di u Kobo Forma, chì furnisce una sperienza di lettura più spaziosa.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

Questu immubiliare di schermu extra hè più utile quandu si usa Elipsa cum’è dispositivu di e-note, permettendu di installà margini spaziosi per marcà documenti, ma hè ancu abbastanza lussuosu per leghje libri – in particulare se, cum’è mè, voi ‘ site nantu à u precipiziu di avè bisognu di vetru di lettura, o dighjà fà. Pudete sprime assai testu nantu à u screnu è minimizà i giri di pagina cù l’aghjustamenti strategichi à a spaziatura di linea è a dimensione di caratteri, ma u schermu più grande rende ancu l’Elipsa megliu à leghje documenti cum’è fumetti o PDF induve u reflux di u cuntenutu ùn hè micca pussibule.

Cù un processore quad-core 1,8 GHz è 1 GB di RAM, l’Elipsa hè megliu à zoomà è panoramà grandi fugliali PDF cà u reMarkable 2, ma entrambi i dispositivi sò pallidi paragunatu à quantu faciule è veloce hè di navigà grandi documenti nantu à un iOS o Tablette Android cù un schermu LCD o OLED. A differenza hè di notte è di ghjornu, è sì i PDF sò una parte impurtante di u vostru flussu di travagliu è una di e vostre ragioni per cunsiderà un dispositivu cum’è l’Elipsa, site probabilmente sempre megliu per andà cun una tableta di schermu culore chì sustene l’input di u stylus. I display E Ink sò migliorati un pocu dapoi i primi e-reader di Sony, ma anu sempre un bellu parcorsu da fà.

indefinitu

A diversità di u Kobo Forma, u Kobo Elipsa ùn hà micca buttoni dedicati per girà a pagina, solu un solu buttone per svegliarsi o mette a tableta in sonnu.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

Tuttavia, Elipsa ùn hè micca u lettore elettronicu perfettu. Aghju sempre a tendenza à preferisce i buttoni fisichi cum’è una opzione per girà e pagine, ma ùn ci n’hè à truvà nant’à l’Elipsa. I soli buttoni chì truverete sò unu per dorme / svegliu à fiancu, è un buttone assai chjucu per resettate dure. A girata di a pagina hè invece tuttu fatta à traversu i colpi di schernu è i tappi, chì trovu menu affidabili.

indefinitu

U Kobo Forma offre una risoluzione di schermu ligeramente più altu ch’è u Kobo Elipsa, ma a differenza hè insignificante.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

U schermu E Ink Carta 1200 di 10,3 pollici di Elipsa vanta ancu una risoluzione menu inferiore à u schermu HD Mobius E Ink di 8 pollici di Kobo Forma – 227 ppi paragunatu à 300 ppi, rispettivamente – è mentre hè veramente visibile solu cù i dui dispositivi fiancu à fiancu , diventerà più evidente quandu si vedenu documenti cun testu più chjucu o fine dettagli. Ma hè a listessa schermata cum’è l’usu 2 reMarkable, cusì nè e-note hà un vantaghju quì.

indefinitu

U schermu autoilluminatu di Kobo Elipsa hè un grande vantaghju nantu à u 2 marcatu, ma ùn offre micca l’ajustamenti di a temperatura di u culore chì facenu u Kobo Forma è altri e-reader.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

Induve l’Elipsa supera e compresse rimarcabili hè l’inclusione di un schermu illuminatu cù una retroilluminazione regolabile. Ùn puderebbe micca vede cum’è una caratteristica impurtante – dopu tuttu, u vostru notebook Moleskine ùn si accende micca – ma aghjusta assai flessibilità è funzionalità à a tavuletta. Senza ella, l’Elipsa seria tuttu, ma inutile cum’è lettore elettronicu (vulete veramente esse quellu persona in un volu d’ochji rossi cù a so luce di lettura accesa?), È sorprendente quantu spessu pò esse una sfida di scrive nantu à un schermu troppu scuru per vede. Pruvate è utilizate una nota elettronica in una sala di riunione scurita per piglià appunti da una presentazione PowerPoint è capite rapidamente perchè un schermu luminosu hè impurtante.

Tuttavia, l’Elipsa ùn offre micca a funzione ComfortLight PRO di Kobo, chì rende i regolamenti automatichi di a temperatura di u culore à l’illuminazione di u schermu cusì hè più faciule per l’ochji di notte, è si sente cum’è una omissione strana.

Malgradu uni pochi di capricci hardware, l’Elipsa hè sempre un lettore elettronicu solidu, soprattuttu datu chì hà accessu à u magazinu di ebook in linea Rakuten Kobo direttamente da u dispositivu stessu. Uttene ebooks nantu à e compresse reMarkable richiede l’accessu à un smartphone o un urdinatore per trasferisce in wireless i fugliali, è mentre u magazinu in linea Rakuten Kobo puderia micca esse cum’è espansivu cum’è u magazinu di ebook di Amazon, ùn aghju mai avutu un prublema per truvà un titulu pupulare annantu .

A Pen on Paper Experience chì ùn hè micca esattamente rimarcabile

An Dispositivu di e-note u Kobo Elipsa hà alcune sfide chì ponu esse o ùn esse un dealbreaker, secondu cumu pensate à aduprà a tableta.

indefinitu

U stylus inclusu di Kobo Elipsa include dui buttoni di scurciatoia per passà à i modi di cancellazione o evidenziazione.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

U stylus Elipsa inclusu ùn hà micca bisognu di carica, è à u cuntrariu di u stylus inclusu cù u reMarkable 2, include funzionalità di cancellazione subitu fora di a scatula, è dinò a capacità di cambià rapidamente per mette in risaltu u modu cum’è cù un paiu di buttoni di scurciatoia à u latu. Hè u listessu approcciu chì Wacom utilizza per i so stylii di disegnu, è quellu chì funziona bè, ma pensu chì i buttoni duverebbenu esse stati piazzati più vicinu à a punta di u stylus perchè ponu esse qualchì volta un pocu goffu per ghjunghje induve si trovanu.

indefinitu

U stylus di Kobo Elipsa hà una punta rimpiazzabile, ma hà un pocu troppu ghjocu, risultendu in un rumore di cliccà suttili ogni volta chì fate un colpu.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

U stylus include una punta amovibile, postu chì serà inevitabilmente purtatu da u schermu texturizatu di l’Elipsa chì hè cuncipitu per sèntelu cum’è a carta, ma hà un pocu troppu ghjocu mentre appughjate annantu –à tal puntu chì si sente un rumore di cliccà ogni volta chì si face un colpu. Hè un pocu fastidiosu à l’iniziu, ma hè ancu qualcosa chì probabilmente amparerai à sintonizà rapidamente.

indefinitu

U casu inclusu di Kobo Elipsa è SleepCover includenu un locu sicuru per guardà u stylus quandu ùn hè micca in usu.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

Kobo hà ancu creatu un casu intelligente per l’Elipsa cù un SleepCover chì presenta un locu sicuru per guardà u stylus quandu ùn hè micca in usu. U tappu pò esse attaccatu à ogni estremità di a tavuletta, secondu chì modu pensate di tene u dispositivu, è à u cuntrariu di un stylus chì si attacca magneticamente à u latu di una tablet (cum’è iPad è reMarkable 2 tramindui adupranu), chì pò esse facilmente abbattutu è persu, ci hè poca probabilità chì u stylus di Elipsa sia MIA quandu si ferma cù u SleepCover chjusu.

indefinitu

Ùn ci hè micca assai opzioni per cambià l’aspettu di i colpi di penna di Elipsa, ma duveria esse più cà abbastanza per a maiò parte di l’utilizatori.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

A ragione chì cunsideru reMarkable 2 u standard d’oru di pen-nantu-sperienze di carta hè perchè i vostri colpi apparsu nantu à u schermu u più veloce chì pudete fà cù u stylus. Hè assolutamente criticu per fà chì l’esperienza di scrittura si senti naturale, è hè quì chì Kobo Elipsa delude. U ritardu trà u stylus è i colpi nantu à u schermu hè assai nutevule, è, per ciò chì mi riguarda, hè assai problematicu se vulete aduprà a tableta per piglià numerose note invece di aggiungere occasionalmente note o modifiche à i documenti.

È ricordate ciò chì aghju dettu di u Kobo Elipsa è di u reMarkable 2 aduprendu esattamente u stessu schermu E Ink? Sò fatti, ma u stratu aghjuntu chì facilita l’illuminazione di l’Elipsa significa chì ci hè un picculu spaziu trà a punta di u stylus è i colpi nantu à u schermu chì fate. Ùn rende micca u tablet inutilizzabile, ma diminuisce ancu di più a penna simulatanantu-sperienza di carta. Hè una di e ragioni per chì i creatori di a tableta reMarkable citanu per ùn avè micca inclusu un schermu illuminatu, è quandu si usa Elipsa, sta ghjustificazione diventa più comprensibile.

Vogliu ancu chì Kobo Elipsa includessi un modu megliu per sincronizà i documenti trà i dispositivi. U reMarkable utilizza a so propria app per trasferisce documenti trà a tableta è un dispositivu mobile o urdinatore, è tuttu hè tenutu sincronizatu quasi in tempu reale. Elipsa invoca invece Dropbox per a sincronizazione senza fili (pudete ancu cunnessu à un urdinatore aduprendu un cavu per uttene i fugliali) è i fugliali anu da esse esportatu esplicitamente prima ch’elli sianu dispunibili attraversu a soluzione di almacenamiento in nuvola. Hè un pocu goffu, è ci hè assai spaziu per migliurà.

indefinitu

Sè vo site un notu pesante, u reMarkable 2 hè a scelta megliu. Se vulete un dispositivu E-ink all-in-one, l’Elipsa puderia adattassi à a fattura, supponendu chì siate solu occasionalmente di marcà documenti.
Foto: Andrew Liszewski / Gizmodo

Kobo Elipsa vs. reMarkable 2: Quale unu da Cumprà?

Dati i dui pasticchi vi rimborseranu $ 400, a scelta trà i dui hà da scendere nantu à cume pensate di usalli. Adupru un dispositivu di e-note per rimpiazzà una pila di taccuini aleatorii spargugliati nantu à u mo scrivania, ch’ellu sia annunziatu idee rapide o chì pigliessi note furiose durante una riunione, è per i mo bisogni a penna quasi perfetta-nantu-L’esperienza di carta di u reMarkable 2 hè ciò chì m’hà permessu di dì addiu à a mo amata Moleskines. Hè cusì bè chì sò felice di campà cù e so limitazioni attuali, chì includenu avè bisognu di una lampada sopra a mo spalla di notte, è avè da purtà un dispositivu di e-reader separatu quandu viaghju.

L’appellu di u Kobo Elipsa hè chì hè un dispositivu E-in-one all-in-one, chì vi permette di cumprà libri direttamente da u listessu schermu chì scrivite cù un stylus, è dopu vi lascia leghje subitu in tutta a notte. Hè una nota elettronica solida per fà note occasionale nantu à un documentu, è probabilmente eccezionale per un editore chì attraversa i manoscritti tutta a ghjurnata, ma cum’è un appassiunatu dedicatu, it lotte. Ma aghju dettu listessa cosa nantu à u tableta originale marcabile, è uni pochi d’aghjurnamenti di software dopu, a so pen-nantu-L’esperienza di carta hè stata assai migliorata. Cusì ùn ci hè nisuna ragione per pensà chì l’Elipsa ùn migliurà ancu cù l’aggiornamenti futuri, è un ghjornu a decisione di e-note puderia esse assai più faciule da fà.


Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button